Viser søkeresultater 1 til 10 av 11

Hybrid View

Medlem siden
    Dec 2008
    Sted
    alle lande
    Meldinger
    1,364

Exclamation Sv: Søren Flytlie Aarhus Danmark

Sitat Opprinnelig skrevet av Uregistrerte Vis post
    Søren Flytlie skriver at han er konsensussøgende. Konsensus medfører at mindretallet må affinde sig med at flertallet er enige om et eller andet. Der er så få orthomolekylære læger i Danmark, at det er meningsløst at tale om konsensus blandt dem.
    Det gik desværre ikke så godt med dr. Flytlies konsensussøgen. Efter den 27. oktober i år, over fire år efter at klinikken blev etableret, lægeparret Helene og Søren Flytlie må ikke længere behandle patienter diagnosticeret med lavt stofskifte. Det betyder, at omtrent 600 syge, ikke længere har adgang til behandling med Thyreoid fra Glostrup Produktionsapotek.

Læs venligst opdateringen i bunden af indlæg nr. 2, i emnet Snarligt forbud i DK mod Thyreoid og Liothyronin ?.
    Hvis du har noen spørsmål knyttet til bruk av vårt forum - les OSS/FAQ.

Medlem siden
    Jul 2010
    Sted
    Danmark
    Alder
    51
    Meldinger
    307

Standard Sv: Søren Flytlie Aarhus Danmark

Sitat Opprinnelig skrevet av Admin Vis post
    Det gik desværre ikke så godt med dr. Flytlies konsensussøgen. Efter den 27. oktober i år, over fire år efter at klinikken blev etableret, lægeparret Helene og Søren Flytlie må ikke længere behandle patienter diagnosticeret med lavt stofskifte. Det betyder, at omtrent 600 syge, ikke længere har adgang til behandling med Thyreoid fra Glostrup Produktionsapotek.

Læs venligst opdateringen i bunden af indlæg nr. 2, i emnet Snarligt forbud i DK mod Thyreoid og Liothyronin ?.
    Jeg er desværre én af de 600 syge der ikke længere har adgang til behandling med naturligt thyroid. Jeg var/er i behandling med Westhroid Pure mod for lavt stofskifte og ved ikke hvad jeg skal gøre når jeg på et tidspunkt løber tør for medicin. Hvordan skaffer jeg det når Flytlie ikke længere må skrive recepter?
    Jeg fik i september 2009 konstateret for lavt stofskife
    Begyndende knogleskørhed?
    Lad aldrig noget forhindre dig i at være et godt menneske

Lignende tråder

1. Knut Flytlie
    Av Flower i forumet Hos legen
    Svar: 5
    Siste melding: 30-12-14, 05:53
  2. Svar: 17
    Siste melding: 16-03-13, 05:39
  3. Hej fra Danmark.
    Av Helle.. i forumet Presentasjoner