Det er helt OK, og det er slet ikke sikkert, at jeg KAN tåle syntetiske hormoner.
Det er almindeligt i de her multisystemiske sygdomme som ME. fibromyalgi og kronisk Lyme, at der kommer konverteringsproblemer og receptorproblemer, og mange har derfor glæde af at få tilført ren T3.

Jeg har haft de her infektioner i 20 - 30, så det ER svært at sammenligne med noget som helst

Bemærkelsesværdigt og interessant med zink. Vi linker til den samme artikel hos LifeExtension, kan jeg se. Super med de to andre. Tak! Jeg burde på papiret få nok af alt - dog kun 20 mg zink pga. herxheimersreaktioner. Jeg var i gang med at trappe det lidt mere op, men det er meget vanskeligt, fordi jeg også må prioritere de antibiotiske midler og afgiftning meget højt, og jeg får næsten de samme behandlingsreaktioner på de ting. Den sidste tid har jeg imidlertid haft noget virus i kroppen også, og så slog det mig i går, at jeg nok havde brugt ekstra zink til det.

Jeg kunne godt tænke mig at prøve at komme op på 60 mg zink. Det har jeg aldrig været, og zink er også vigtigt for nervesystemet, som jo også er flænset af toxiner og inflammation. P.t. 270 mcg selen men ville også gerne have 100 mcg mere af det. Nu får jeg se, hvor meget jeg kan klare at gøre nu. Måske jeg må slå mig til tåls med langsom optrapning over måneder - men en billig indsats i forhold til, hvad jeg ellers bruger på behandling, og måske noget, der kan betale sig at gøre resten af mit liv En af mine såkaldte co-infektioner er (kronisk) mycoplasma, og zink er meget vigtig for behandling af den. "Slimhinde-mineral" jo.

For god ordens skyld masser af jern (babesia er en blodparasit, som jeg er enormt plaget af, og de røde blodceller bliver nedbrudt også under behandling - mit hår falder af ellers), masser af magnesium, 2000 mcg jod, masser af D3 og urter til at sænke forhøjet cortisol pga. infektionerne/inflammation fra dem (dyrt :( )

Tak fordi, du gider tænke med mig!
Jeg vil opdatere tråden, når jeg har gået nogle dage på lidt mere zink