Viser søkeresultater 1 til 9 av 9
Threaded View
-
14-08-13, 16:32 #7
Re: Sv: Syntetisk levotyroksin T4 og lungekreft hos kvinner
Det er sånn som jeg ser det en mulig alternativ forklaring, ja.
Jeg synes ikke den på noen måte skal hemmeligholdes, men jeg synes heller ikke den skal brukes som grunnlag til å trekke konklusjoner som den ikke på noen måte beviser. (Før de eventuelt blir bevist.) Den type forskning er den samme typen som statinindustrien har bedrevet (og solgt statiner på) i årevis. Jeg synes at man skal ta seg tid til å komme til bunns i årsak/virkning og så ta det derfra.
Hittil er det sålangt jeg kan se (fra denne studien) bare mulighet til å si at det er samvariasjon med bruk av t4 og lungekreft - mer forskning er påkrevet for å se om dette er en bivirkning, en svakhet ved t4behandling generelt eller om det er predisposisjon i pasientgruppen som er årsaken til at man ser denne samvariasjonen. Men jeg synes da det er store nok spørsmålstegn ...
Men det er ikke noe nytt at jeg er den mer konservative av oss da.
Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
Lignende tråder
-
T4-monoterapi kan forårsake lungekreft
Av Vigdis i forumet Biblioteket / Diverse artiklerSvar: 5Siste melding: 17-08-13, 16:46 -
Retningslinjer for dosering av levotyroksin ved lavt stoffskifte hos barn
Av Mod i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 0Siste melding: 06-01-13, 10:37 -
Redusert effekt av levotyroksin (Levaxin) ved samtidig bruk av soyatilskudd
Av Bettie B. i forumet Kosttilskudd og naturlegemidlerSvar: 0Siste melding: 12-10-12, 23:11 -
TSH hos kvinner og menn
Av Bastian i forumet TSHSvar: 15Siste melding: 07-09-10, 11:12 -
Snakker kvinner mer enn menn?
Av Anne Ma i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 3Siste melding: 14-07-07, 19:22

Svar med sitat

Bokmerker