Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Threaded View
-
08-08-13, 20:56 #3
Sv: Opp- og nedjustering av Levaxin
Formen min er stigende, etter at jeg hadde det fint på 125 mcg, begynte å trene og opplevde at hele systemet krasjet totalt. (les mer om akkurat det her). Jeg trodde krasjen var overdosesymptomer, så jeg gikk ned til 100 og deretter 75 og ble sjukere enn jeg noen gang har vært.
Nå er jeg på vei opp igjen, og ble i dag enig med legen om å holde meg på 100 et par-tre uker og deretter ta nye blodprøver. Han skrev også ut til meg 25 mcg og var enig i at samme dose hver dag er best for meg.
Etter 4 dager på 100 mcg er nå formen stigende. I dag er magen nesten "på plass" igjen, mesteparten av angsten er borte, humøret er bedre, hjertebanken borte, blodsukkeret mer stabilt og den vannvittige trøttheten er på vei bort. Men jeg begynner å få vondt i halsen igjen dessverre, noe jeg nesten alltid har når jeg tar så mye Levaxin at de andre symptomene forsvinner.
Legen mente derfor at jeg skulle hive meg på en treningsøkt en dag, og rett og slett framprovosere enda mer halsonde (ref den andre tråden får jeg "barberblad" i halsen av fysisk aktivitet) og deretter få tatt røndken av halsen slik at han kan se hvordan kjertelen ser ut når halsen er så vond.
Han har også skrevet opp Anti-TPO på blodrøverekvisisjonen, enda jeg har testet dette før og fått negativt resultat. Tror han ikke vil gå glipp av noe her

Svar med sitat

Bokmerker