Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Threaded View
-
14-04-13, 11:18 #4
Sv: Stor dose Levaxin, men ikke i form. Hjelp!
Det er mange her som har erfart at levaxin gir fine blodprøver uten at man føler seg like pigg.
Jeg var ikke blant de som merket dette mest på kroppen, men ødemer kan jeg si noe om. Jeg FIKK ødemene da jeg startet på levaxin, har jeg lyst til å si. De vannansamlingene jeg hadde før var av en annen karakter. Den sommeren jeg brukte levaxin (og var som deg "veldosert") hadde jeg sånne ødemer at det prikket i hendene bare ved 25 grader.
Jeg fikk resept på Erfa like før vi reiste til sydafrika på ferie og tok store deler av overgangen der. Det jeg kan si er at vann slapp nokså umiddelbart for min del. Jeg satt i safarijeep 8-9 timer i tørr varme - det var målt helt oppi 30 grader i skyggen da vi var der og var ikke plaget med ødemer i det hele tatt. Og da var jeg i kombinasjonsbehandling. Jeg tror neppe alle slipper like raskt som meg, altså... men er man heldig så kan man gjøre det.Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
Lignende tråder
-
Hvor stor daglig dose med Levaxin får dere?
Av Gisa i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 25Siste melding: 14-04-13, 13:05 -
Datteren min på snart 4 er ikke i form. blodprøver viser forhøyet TSH, HJelp
Av rikke i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 4Siste melding: 17-06-12, 21:47 -
Levaxin. Jeg føler at min dose ikke er helt rett!
Av Silje T-S i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 1Siste melding: 06-02-09, 11:13 -
Hvor stor dose med Armour??
Av mona i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 17Siste melding: 06-03-07, 10:58 -
Hvor stor dose????
Av sugarfre i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 5Siste melding: 02-03-07, 00:35

Svar med sitat
Bokmerker