Viser søkeresultater 1 til 10 av 11
Hybrid View
-
15-03-13, 17:12 #1
Sv: Datter på 13 år med konstatert lavt stoffskifte
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
15-03-13, 20:16 #2
Jeg vet at lavt stoffskifte er en alvorlig diagnose - og at hun blir avhengig av medisiner resten av livet, med prøving og feiling før man forhåpentligvis finner riktig dose, en dose som vil variere i ulike faser av livet. Livet med lavt stoffskifte er på ingen måte en dans på roser - det er det mange eksempler på. Det er en evig kamp mot leger og systemer som ikke anerkjenner pasientens egne observasjoner og kunnskap om egen helse.
MEN, jeg er likevel mest redd for at hun skal ha hjernesvulst... mente på ingen måte å bagatellisere diagnosen lavt stoffskifte!
Lavt stoffskifte kjenner jeg selv på egen kropp - bare tanken på at hun kan ha hjernesvulst gjør meg vettskremt......Lavt stoffskifte - Levaxin 100 mcg april 2010. Les mer: Ny på Levaxin
-
17-03-13, 06:38 #3
Hei, tenkte å nevne at svimmelhet, hodepine og humørsvingninger godt kan skyldes andre ting også, som f.eks matvareintoleranser, f.eks mot gluten eller melk. Jeg har hatt gode erfaringer med omlegging av kosthold i min familie. Lykke til
Lignende tråder
-
Jeg fikk konstatert lavt stoffskifte i 2005
Av knokkel i forumet Lavt stoffskifteSvar: 72Siste melding: 11-05-13, 22:25 -
Ny på forumet, og har endelig fått konstatert lavt stoffskifte
Av Lenak i forumet DagbokerSvar: 48Siste melding: 22-04-13, 19:10 -
Jeg fikk konstatert lavt stoffskifte i November 2011
Av Tina Jeanett i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 1Siste melding: 13-06-12, 16:01 -
Jeg fikk konstatert lavt stoffskifte i november 2005
Av janike i forumet TSHSvar: 46Siste melding: 16-11-09, 17:52 -
Jeg har ikke fått konstatert lavt stoffskifte ennå men tror selv at jeg har det
Av Smurfine i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 31-10-07, 19:09

Svar med sitat

Bokmerker