Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Threaded View
-
18-12-12, 21:02 #5
Sv: Deprimert, sliten, samlivsbrudd
Takk for det tipset. Det er bra noen er enig med meg. Jeg føler hun er et grusomt menneske til tider. I dag sa hun at hun gledelig viser fing til mennesker i trafikken og at det var helt okay for henne å tvinge seg inn på en infotavle på kjøpesenter (sånn touch screen sak) mens det stod andre der. Jeg sa bare til henne at det er noe som heter folkeskikk. I russetiden var jeg også som henne. Det er ingen hjemme hos henne følelsesmessig. Det er steindødt. Likevel påstår hun å være en god kristen og et menneske stappfullt i empati. Jeg har sikkert sagt det 100 ganger før. Hun må gjerne være slik, men da må hun være konsekvent. Ikke drittsekk og veldig grei om hverandre. Jeg har bestemt meg for å benytte meg av familivernet. Jeg vet at slike steder ikke tar stilling til hvem som har rett og galt, men jeg håper de kan gi meg noen poenger i hvert fall. Egoisten er 28 år. Hun har i pårevis levd med å undertrykke seg selv og sine ønsker. Nå skal det til de grader taes igjen for "tapt tid". Sånn hun er nå var ikke slik jeg ble kjent med henne nei. At folk endrer personlighet totalt er sikkert ikke vanlig. Ikke noe jeg ønsker for noen andre som lever sammen med noen heller.
Lignende tråder
-
Ikke deprimert men LIKEGYLDIG
Av BeritM i forumet DepresjonSvar: 18Siste melding: 13-09-10, 09:27 -
Er så deprimert...(trenger litt trøst)
Av trude.lutt i forumet DepresjonSvar: 17Siste melding: 24-11-09, 17:25 -
Tror jeg er deprimert, samt et hespetre.
Av lissi32 i forumet DepresjonSvar: 5Siste melding: 29-01-08, 18:33 -
Jeg er så trøtt og sliten... Noen gode råd til en sliten mamma?
Av kaja1970 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 9Siste melding: 02-01-08, 17:54 -
Deprimert over studier igjen, jeg...
Av Ida i forumet På jobb med lavt / høyt stoffskifteSvar: 12Siste melding: 14-05-06, 05:01

Svar med sitat
Bokmerker