Viser søkeresultater 1 til 10 av 23

Hybrid View

Medlem siden
    Nov 2012
    Sted
    Møre og Romsdal
    Alder
    53
    Meldinger
    10

Standard Sv: Ulike blodprøver sett i sammenheng med div plager. Hjelp/forslag?

Sitat Opprinnelig skrevet av Bien Vis post
    Hei!

..... Har i mange år følt at formen har dalt. Hovedproblem: Energiløs, sliten, tung-deppa, litt overvektig, men uten ork til å gjøre noe med det. Har hatt pcos påvist siden 1998, dvs hormonsurr ift testosteron/østrogen. Tar p-pillen Diane som behandling......
    Ja, som du ser, så har jeg pcos ja.
    For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".

Medlem siden
    Feb 2007
    Sted
    Østlandet
    Alder
    70
    Meldinger
    1,362

Hei

Har du sjekket kalsium?

Medlem siden
    Nov 2012
    Sted
    Møre og Romsdal
    Alder
    53
    Meldinger
    10

Sitat Opprinnelig skrevet av Lisbeth Vis post
    Hei

Har du sjekket kalsium?
    Hei! Nei, kalsium ble ikke sjekket nå. Har den verdien noen betydning ift dette? Tok en hårmineralanalyse for en 8-10år siden. Den viste skyhøy kalsium, men ikke noe utslag på blodprøvene da. Vet ikke om jeg har målt nivået i blod siden da...
    For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".

Medlem siden
    Feb 2007
    Sted
    Østlandet
    Alder
    70
    Meldinger
    1,362

Hei. Jeg vet ikke om det har noen betydning i forhold til dette, men du har flere symptomer som passer inn under forhøyet kalsium. Det første jeg reagerte på er tynt hår oppe på issen som er et spesielt tegn ved forhøyet kalsium. Men det kan man sikkert også ha av andre årsaker.

Jeg legger ved en link om biskjoldbruskkjertlene slik at du kan lese der. Se f.eks. under symptomer.

http://www.parathyroid.com/

Medlem siden
    Nov 2012
    Sted
    Møre og Romsdal
    Alder
    53
    Meldinger
    10

Sitat Opprinnelig skrevet av Lisbeth Vis post
    Hei. Jeg vet ikke om det har noen betydning i forhold til dette, men du har flere symptomer som passer inn under forhøyet kalsium. Det første jeg reagerte på er tynt hår oppe på issen som er et spesielt tegn ved forhøyet kalsium. Men det kan man sikkert også ha av andre årsaker.

Jeg legger ved en link om biskjoldbruskkjertlene slik at du kan lese der. Se f.eks. under symptomer.

http://www.parathyroid.com/
    Takk for link og info! Jammen ikke godt å si hva som virker inn. Men jeg skal definitivt spørre om å få målt kalsiumnivået til legen neste gang...

Lignende tråder

1. hjelp med blodprøver, symptomer på lavt stoffskifte
    Av Emily i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 4
    Siste melding: 22-02-12, 08:20
  2. Svar: 16
    Siste melding: 13-05-11, 14:01
  3. Svar: 7
    Siste melding: 09-05-09, 11:36
  4. Hjelp til tolkning av blodprøver
    Av Lotta i forumet Blodprøver
    Svar: 2