Viser søkeresultater 1 til 10 av 95
Threaded View
-
16-10-12, 19:52 #2
Re: Gråteferdig
Velkommen til forumet

Om man har et stoffskifte som ikke er optimalt medisinert, er det veldig vanlig både med angst, depresjoner, manglende stress-mestring og annet knask.
Jeg utviklet både panikkangst og sosialangst.
Jeg er heldigvis over det verste nå, men det var ei tøff tid spesielt siden leger vil fikse problemet med og stappe en full av antidepressiva istedet for og gå på årsaken til at angsten er dukket opp.
Om man har lavt stoffskifte, er det også svært vanlig at d3, B12 og ferritin blir lave. Er disse lave, kan man få samme symptomer som ved lavt stoffskifte, i tillegg til at kroppen ikke klarer og utnytte stoffskiftemedisinen skikkelig.
Hvordan er dine blodprøver?
Hvor lenge har du hatt lavt stoffskifte?
Bruker du Levaksin/dose, kombinasjonsbehandling eller naturthyroid?
Min erfaring er at nedsatt libido er et størst problem når stoffskiftet ikke er skikkelig medisinert. Når stoffskitet er i balanse, fungerer alt i kroppen , inklusive libidoen, bedre. Selv om TSH og FT4 er "normale" kan FT3 være alt for lav, og da har man ikke et bra stoffskifte.
Lignende tråder
-
Jeg har hatt lavt stoffskifte i ca 4 år
Av Caramella i forumet Lavt stoffskifteSvar: 20Siste melding: 23-03-08, 22:24 -
Hvor lenge kan man ha hatt lavt stoffskifte?
Av Skyggehodet i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 14Siste melding: 05-02-08, 11:53 -
Hvor lenge kan man ha hatt lavt stoffskifte?
Av Skyggehodet i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 14Siste melding: 05-02-08, 11:53 -
Jeg har hatt lavt stoffskifte (Hypothyreose) siden tidlig på 90-tallet
Av Thomasine i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 13-01-08, 19:12 -
Har sikkert hatt lavt stoffskifte siden fødselen
Av Alani i forumet Lavt stoffskifteSvar: 51Siste melding: 18-05-05, 19:30

Svar med sitat

Bokmerker