Viser søkeresultater 31 til 40 av 41
Tråd: Noe godt er på gang :)
-
22-07-12, 18:49 #31
Sv: Noe godt er på gang :)
Det gør det nemlig.
Så mange (om)gange før har du overlistet "uheldene", at der er ingen grund til at tvivle på succes, også denne gang. Du har den sjældne evne til at skabe Paradiset selv på bunden af h.... og hvor du går, går Godheden med, også selv om det, nogen gange, kan være svært at få øje på! Det skal nok gå, også denne gang!
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
22-07-12, 19:04 #32
Og der begynte jeg å gråte, gode tårer Anisa
Takk 
Hvor godt det er å ha noen fra "utsiden" med sine livserfaringer og sin omsorg for andre som "titter inn" og med det gir støtte, åpner øyne og motiverer
-
23-07-12, 01:18 #33
Denne tråden gjør godt og lese i

Det er så deilig og lese om hvordan du takler ting og setter pris på alt det positive!
Håper du får en fin ferie
-
25-07-12, 21:14 #34
-
02-08-12, 21:24 #35
Jeg har hatt sommerbesøk og det 5 dager til ende. Vi har hatt det så fint - glad og takknemlig

Måtte oppsøke kiropraktor med ryggplagene mine forrige uke da de ikke har villet slippe taket. Etter to behandlinger ser det ut til å gå rette veien - glad
. Treningstrikk er kjøpt inn og jeg er utstyrt med øvelser som skal gjøres hver dag. Godt i gang 
Det nærmer seg ferie i full fart nå - forventningsfull, spent og glad
.
I gang med pakking av lette sommertopper, shortser, kjoler, sandaler og solkrem. Reiser til sommeren nemlig om alt går slik det skal
-
06-08-12, 19:54 #36
Overraskende besøk av ei venninne i helgen
Glade dager med masse latter
-
10-08-12, 18:51 #37
herlig da, Eirin
!!
en stor heier-på-deg-klem!!
-
10-08-12, 22:52 #38
Takk for heier-på-meg-klem esmeralda. Det varmer

Da er jeg pakket og klar. Klar og klar, nå raser følelsene her skal jeg si dere. Jeg er på et vis klar for dette eventyret. Jeg ønsker dette eventyret. Jeg har drømt om dette så lenge. Håpet at jeg skulle komme hit. At jeg skulle bli sterk nok igjen i "hodet" til å legge ut på eventyr som betyr at jeg må bryte med så mye av min såkalte "trygghet" og være sterk nok i kroppen til å kunne "stå" igjennom denne reisen. Det har kostet så mye å komme hit og nå står jeg her. Når jeg skriver her i kveld tenker jeg at jeg blir i grunnen aldri klar for dette. Det er for mye å skulle forholde seg til. Jeg hopper nå dere! 3 uker - ferie. Alle dager i ukjent terreng. Trekker pusten, kanskje jeg er mer klar enn jeg våger å tro.
Jeg ønsker å dele dette med dere, for jeg vet dere forstår. Jeg er så glad og takknemlig for den støtten og omsorgen dere gir når jeg skriver litt om "min kamp" her inne. Dere er her og dere dytter, gleder dere med og dere trøster. Glad for dere
.
Sist endret av Eirin; 10-08-12 kl 23:32
-
11-08-12, 20:22 #39
Kjære, kjære Eirin

Jeg kjenner meg SÅ GODT igjen i beskrivelsen av det du har begitt deg inn på i dag...Frykten for å ikke orke..Ikke vite om du kan nyte det du har "turt" å glede deg til i lang tid- men som du frykter at kroppen ikke skal henge med i...Eller følelsen av å skuffe andre; jeg har avlyst planlagte turer og ting mer enn en gang- fordi overskuddet og gleden over det som var planlagt var long gone...tror jeg vet noe om hva du går gjennom nå; håpet om at psyken og kroppen henger "godt nok" sammen til at man kan håpe- og tørre å glede seg; tørre å gi gleden plass...Og i tillegg kan jeg kjenne på at det å "mestre" en tur utenfor "komfortsonen" min- (som f.eks en lengre utenlandstur vil være for meg ihvertfall
lett kan bidra til en tankegang om at jeg "bør orke" å stå i utfordringene, fremfor at jeg skal VÆRE i ting og ta det som det kommer, senke skuldrene, være glad i meg selv ved å tenke gode tanker om at jeg er i ting så godt jeg kan...
Jeg sier bare en ting; HEIA DEG!!
heia oss her inne som kjemper for en bedre livskvalitet!! Mange, mange klemmer til deg Eirin, du er sterk...
-
10-10-12, 07:27 #40
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Kortisol..enda en gang.
Av gunnda i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 16-01-09, 18:57 -
Hyperthyreose og Hypothyreose på en gang???
Av ArildF i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 1Siste melding: 26-08-08, 21:06 -
Verdier nok en gang
Av rimeny i forumet Normalverdiene?Svar: 8Siste melding: 06-09-05, 11:44 -
Ett godt råd? Håper enda på å bli gravid.
Av ASORA i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 3Siste melding: 21-06-05, 13:04

Svar med sitat
Bokmerker