Viser søkeresultater 1 til 1 av 1
-
09-03-12, 12:54 #1
Seminar 24 og 25. mars 2012
Hei!
Er det noen som skal på seminaret for foreldre med barn som har tyreodeasykdom? Usikker på om jeg har noe nytte av seminaret... Tidligere erfaringer tas i mot med stor takk! Påmeldingsfrist 15. mars.For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
Mangel på Thyrogen i 2011 og 2012
Av Mod i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 18Siste melding: 20-09-12, 20:10 -
Kræftlægemiddel mangler i 2011 og forsinket til 2012
Av Mod i forumet Stoffskifteproblematikken i landsdekkende medierSvar: 16Siste melding: 07-08-12, 21:00 -
seminar 8. desember
Av nora i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 0Siste melding: 30-11-10, 16:01 -
endokrinologmøte mars 07england mm
Av nora i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 0Siste melding: 17-04-07, 18:32 -
polaråret åpnet 1.mars 07
Av nora i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 5Siste melding: 01-03-07, 23:33
Svar med sitat
Bokmerker