Viser søkeresultater 1 til 10 av 14
Threaded View
-
10-01-12, 03:12 #10
Sv: hvor skal jeg gå hen ? Wegeners Granulomatose
Jeg ved ikke, hvor i Danmark du bor Carina
, men der er altså flere laryngologer (øre-, næse-, halslæger) end "din". Find en anden her
.... eller kontakt Wegeners-lægen på Rigshospitalet: Bo Baslund, overlæge, Reumatologisk Klinik Rigshospitalet, Tlf.: 35 45 75 90 , E-mail: bo.baslund(at)rh.regionh.dk
.... eller kontakt Michael Bo Stoltenberg, overlæge, klinisk lektor, ph.d., Reumatologisk afdeling, Sygehus Nord, Køge Sygehus, Tlf.: 47 32 47 67, E-mail: mbst(at)regionsjaelland.dk (han er medforfatter på Wegeners-artiklen i Lægehåndbogen på Sundhed.dk).
Sig eller skriv ikke så meget. Ikke andet end at du er ?? år gammel. Efter flere års sygdom ingen kan finde ud af hvad er, har du på det sidste fået stærke øjensmerter og har udviklet "saddelnæse", og at Krista fra wegeners.dk siger at der er ingen tid at spilde. Din læge siger at man kan få indsunket næse af syfilis, og at Wegeners er for sjælden en sygdom til, at samfundet skal spilde ressourcer på at udrede dig. Du forstår ikke hvorfor lægen bringer syfilis ind i billedet, da du ikke har nogen form for kønssygdom, og ej heller havde før. Sig/skriv så "hvad skal jeg gøre" og "hjælp", og slut så af med navn, adresse og telefonnummer.
Så lidt som muligt om sygdomshistorie, diagnoser, og slet ikke noget om lægen i Belgien. Ingen grund til at udfordre den læge-misforstået-stolthed der hellere opgiver patienten, end sine lægekolleger/lægekollegialitet (føj!). Heller ikke Anatabloc bør nævnes til at begynde med... Skulle det vise sig at det er Wegeners, bliver behandlingen helt anden.... hvis den skal være "skolemedicinsk".

Sist endret av Anisa; 10-01-12 kl 03:48
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
hvordan vite hvor mye armour man skal ta?
Av tcelinet i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 8Siste melding: 28-08-11, 08:59 -
Hvor høyt/lavt jodnivå skal man ha...
Av Nettverk i forumet Lavt stoffskifte og jodSvar: 3Siste melding: 26-06-11, 06:10 -
Hvor lenge skal man vente før man merker bedring?
Av Ruth i forumet Lavt stoffskifteSvar: 64Siste melding: 19-08-07, 10:18 -
Hvor mye skal prøvene ligge på for at stoffskifte er ok??
Av linnmathea i forumet BlodprøverSvar: 18Siste melding: 24-05-06, 18:53

Svar med sitat

Bokmerker