Damen, du beskriver, kunne ha været min mor - der så heldigvis så sit snit til at være så uartig at spise af den thyroid, jeg havde stående som reserve hos hende. Men ja, det er MORD, er det. Ikke kun på enkeltpersoner men også på de familier, der må undvære et elsket medlem, bare fordi læger i DK er så forbandet snævertsynede og udygtige til deres arbejde
Men jeg mener jo, damen må kunne sige nej til at få den medicin? Og så i det mindste skrifte til Euthyrox. Det er s.... for galt, det der. Og så er det tvangsmedicinering - hvilket jo faktisk kun er tilladt i helt bestemte tilfælde Lægerne bryder rask væk loven i deres kærlighed til deres kæpheste og vel også sponsorer.

Jeg mener ikke, din læge eller nogen anden læge her i DK kan befale, at du skal udredes i et andet land. Bliver man det, er det fordi, der ikke findes et alternativ - og så mener jeg, sagen skal hele vejen ind om regionen. Jeg mener at have læst om det i forbindelse med diverse kræftsager, hvor folk har søgt hjælp i andre lande.

Nielsigne

..... Kan ikke lade være med at tilføje, at det med udlandet så vidt jeg kan se bare er chikane. Hvad skulle det ellers være? Du kan da ikke afvises, bare fordi du har søgt hjælp på en privat klinik, hvad enten den er her i DK eller i udlandet. Hvad skal folk gøre? Hvis man ikke er så heldig at finde en læge, der både er velvilligt indstillet og er dygtig?