Viser søkeresultater 1 til 1 av 1
-
28-12-11, 09:23 #1
Cancer Found in President of Argentina
Alverdens aviser flyder i dag over med nyheden om, at Argentinas præsident Cristina Fernandez er blevet diagnosticeret med kræft i skjoldbruskkirtlen, og skal omgående opereres.
Gennemgående tema i alle disse nyheder er, at "kræften endnu ikke har spredt sig til resten af kroppen". Ikke et ord om, at denne kræftform er nok den mest langsomme af alle, og at man skal lede længe, før man finder medicinske beretninger om metastaser af kræft i skjoldbruskkirtlen. Men det er måske bare politik, at blæse nyheden "farligere" op end den i virkeligheden er, for at opnå en politisk effekt? At det så også vil sprede panik blandt andre med denne diagnose, særlig dem der ikke kan komme så hurtigt i behandling, som præsidenten... er en pris at betale for en politisk gevinst? Who knows...
"Alfredo Scoccimarro, the presidential spokesman, said that doctors detected the cancer during a medical examination on Thursday. He said there was “no existence of metastasis,” suggesting that Mrs. Kirchner’s chances could be strong for a recovery." Kilde• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Melatonin, autoimmune sygdomme, fluor, cancer, cortisol-kontrol, jod
Av Anisa i forumet MelatoninSvar: 7Siste melding: 27-11-11, 19:15 -
Thyroid Cancer: A Guide for Patients
Av Mod i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 0Siste melding: 17-09-11, 11:01 -
Thyroid Cancer Songbook
Av Anisa i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 0Siste melding: 04-03-10, 16:24 -
The Adventures of Follicular Cancer Lady
Av Anisa i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 0Siste melding: 04-03-10, 15:35
Svar med sitat

Bokmerker