Viser søkeresultater 1 til 10 av 15
Hybrid View
-
20-06-06, 14:31 #1
Jeg vet ikke hvor vanlig dette er blandt "oss", men jeg har også målt begge disse mer eller mindre hele tia. Jeg er heller usikker på tolking av dette selv, men mener at IGG er stoffer som tyder på gjennomgått infeksjon, men hvis disse er høye kan den visst likevel være pågående - og jeg må legge til, såvidt jeg veit.
Til virustester bruker man "titrering", en slags filtrering, etter en viss skala og man får da et tall av varierende størrelse, ikke bare positiv eller negativ altså.
Cytomegalo er et slags forkjølelsesvirus som "alle" har, men for noen år siden herjet dette på en fødestue og et barn omkom, men voksne kan visst ta det med ro. Jeg blei bare sett undrende på når jeg sa at jeg ville bli kvitt det ! sådaså - ikke særlig oppklaring her heller.
Men slik er dem jo.
Nesten alle voksne har også hatt EB, men den er verre. De målte et titer på en 7-800 IGG i -02 og jeg masa om oppfølging men det ble ikke gjort tross at jeg var ganske redusert da.
Borelia er litt anderledes. Tror de microskoperer ?• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Borreliose - Lymes - Flåttbitt
Av Marianne i forumet Lavt stoffskifte av BorrelioseSvar: 14Siste melding: 03-03-11, 23:41 -
Er ferdig utredet i det norske helsevesen for borreliose....
Av Cannari i forumet Lavt stoffskifte av BorrelioseSvar: 7Siste melding: 02-02-10, 16:21

Svar med sitat
Bokmerker