Jeg har gått på tyroksin i 23 år men var veldi dårlig i en periode over 1/2 år. prøvene mine var fine hele tiden mens jeg selv følte meg skikkelig drit.....spesialisten rådet meg til å prøve å slutte med tyroksin for å se hva som skjedde. har vært helt uten medisin nå i snart 3 måneder - har gått til akupunktur og forsone den siste tiden - uansett har dette vært de fineste månedene i hele mitt liv........går ikke an å beskrive det med føler meg i ett med kroppen min på en rar måte. har energi - mistet suget på mat og godteri som ejg ahr gått konstant emd i hele mitt liv, ingen hjertebank, ingen skjelvinger etc etc etc etc etc....har dog lagt på meg endel,litt vann i kroppen men dette kan jeg tåle bedre enn alt det andre som gjaldt når prøvene mine var fine

på tross av dette er prøvene mine helt på bånn og jeg har en TSH på 60.........forstår ingenting jeg??
har du noe erfaring????
er det farlig å ha en så høy TSH???
må legge til at målet med å slutte på tyroksin var å se om kjertelen begynte å virke igjen....men har hørt at det kan ta opptil 8 mnd før den reagerer????

hilsen sleepy - som for første gang har et normalt forhold til søvn!!!!!