Viser søkeresultater 1 til 9 av 9
Hybrid View
-
23-11-11, 14:41 #1
Sv: Lavt stoffskifte og i skikkelig dårlig form
Har økt dosen en gang siden 2004, og det da med hele 12,5 mikrogram. Fatter ikke hvorfor jeg ikke har fått noe beskjed fra leger om å sjekke ting jevnlig.Det skal ikke være meningen at man skal kunne alt selv.
Egentlig er nesten det største problemet mitt at jeg føler jeg har sviktet barna mine. Har vært alene med dem ei stund. Men, men...Satser på at jeg får tatt igjen litt etterhvert.
Jeg har skrevet opp de prøvene og skal ta med meg lappen til legen. Har lest om et legesenter i Lillestrøm som er spesialister på kroniske sykdommer og skulle gjerne tatt meg en tur dit men det koster for mye. Kommer iallefall til å kreve at den legen jeg har nå tar meg på alvor, nekter å gi meg nå når jeg føler jeg er på vei til et svar.
Lavt stoffskiftediagnose siden 2004men sympt har forverret seg mye den siste tiden
-
23-11-11, 14:43 #2
Tror at de legene som kan dette har en regnetabell, ca 1.6- 2 x kilo kroppsvekt= dose
Hvis du du f eks veier 70 kilo bør du altså ha 112 mcg eller mer. Noen trenger enda mer, fordi de har dårlig opptak i tarmen.• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
-
23-11-11, 14:52 #3
Oj, da ligger jeg jo langt under... Har tenkt mye på dette med binyrer også. Har time hos legen den 13 desember, akkurat nå føles det veldig lenge til. Tør jo ikke øke noen dose før jeg har snakket med henne heller. Har lest et sted at overdosering av Levaxin er farlig. Ikke at jeg tror alt jeg leser men tabletter har jeg respekt for. Får smøre meg med tålmodighet da. Og forresten så driver jeg å lager en mappe med ting jeg printer ut. Markerer ting. Vil ha noe å vise til på en måte.
Lavt stoffskiftediagnose siden 2004men sympt har forverret seg mye den siste tiden
-
23-11-11, 16:02 #4
Lykke til hos legen!
Tror det er lurt å ta med dokumentasjon for å underbygge det du sier hos legen, føler at de fleste almenpraktiserende har 0 kunnskap om lavt stoffskifte!
Lignende tråder
-
Normale verdier, fortsatt dårlig form.
Av Evelina i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 33Siste melding: 26-03-10, 23:28 -
Ny her - sliter med lavt stoffskifte, men får ikke skikkelig hjelp!
Av LillemorX3 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-10-09, 08:15 -
Dårlig form, avvik i prøvesvar?
Av Hsn i forumet BlodprøverSvar: 15Siste melding: 17-08-07, 13:17 -
Dårlig form - urgh !
Av Leya i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 7Siste melding: 29-07-07, 11:38 -
Er skikkelig dårlig nå og er redd
Av otika i forumet Høyt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 07-05-07, 17:41

Svar med sitat

Bokmerker