Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
Threaded View
-
01-09-11, 15:24 #2
Sv: Når pillen er tatt, så er problemet ute av verden...
TRØST ???
Jeg kaller det denne personen uttrykker mangel på viten. Det er også manipulering og hersketeknikk når noen "trøster" på en slik måte ved å bagatellisere en stoffskiftesykdom. Stoffskiftet har innvirkning på ALLE celler i kroppen så det er meg forunderlig at vedkommende ikke ser at et stoffskifte som ikke fungerer, utløser en rekke andre sykdommer og plager.
Og, hadde legemiddelindustrien hatt pasientenes velvære for øyet, hadde de ikke oppfunnet sykdommer som f.eks ADHD. I følge John R. Virapen, tidligere selger i legemiddelfirmaet Eli Lilly, er ADHD oppfunnet av nettopp legemiddelindustrien. John Virapen var ansatt i legemiddelbransjen i over 35 år og har jobbet i alle deler av industrien med unntak av produksjon. For legemiddelfirma er å stadig få nye grupper pasientere - attpåtil barn og unge - noe som gir dem mer penger i kassen for jo yngre pasientene jo lenger vil de være avhengige av medisiner
Heldigvis har ikke jeg en fastlege som tror at bare man tar en pille er alle plager borte
Jeg har nylig fått legen min til å søke om Thyroid fra Erfa på registreringsfritak
Vi er alle mer eller mindre avvik fra normen.
Lignende tråder
-
Når pillen er tatt, så er problemet ute av verden...
Av Anisa i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 3Siste melding: 01-09-11, 19:52 -
P-pillen din kan påvirke stoffskiftet
Av smgj i forumet Lavt stoffskifteSvar: 0Siste melding: 29-06-10, 11:19 -
Hvorfor i all verden er fT4 så høy?
Av serena i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 4Siste melding: 09-01-10, 16:43 -
Ræva dag i dag. Skjelvinger ut av en annen verden...
Av Thomas i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 3Siste melding: 25-03-07, 19:56

Svar med sitat
Bokmerker