Viser søkeresultater 1 til 10 av 20
Threaded View
-
10-07-11, 18:15 #6
Sv: Svimmel- Ulykken eller stoffskiftesykdom?
Hei Lise

Jeg er bare en kjapp tur innom, da jeg står midt i sånt flyttestyr. Jeg leste innlegget ditt og tenkte at det kanskje var godt for deg å høre at noenmed høyt stoffskifte har opplevd det du opplever nå.
Jeg var utrolig mye svimmel når jeg hadde forhøyet stoffskifte. Jeg brukte ofte hele bredden på gangen når jeg skulle bevege meg fra feks stue til kjøkken og jeg hadde opptil flere pauser underveis. Noen ganger kjentes det ut som om jeg skulle gå i dørken. I ettertid kan jeg si at jeg tror dette skyldtes min høye puls på den tiden. Jeg hadde over 120 i hvilepuls og var kjapt oppe i 150-160 ved bare å reise meg og gå et par skritt i leiligheten. Jeg fikk etterhvert betablokkere for dette, men allikevel gikk det til tider rundt. Betablokkere legger bare et lokk på pulsen - din kropp går fortsatt på høygir. Hvordan er din puls i ro og ved aktivitet?
Når det gjelder muskelverk/leddsmerter, så hadde jeg det overalt. Jeg var en verkebyll og forsvant det et sted, dukket det straks opp et annet sted. Jeg tror ikke behandling rettet mot dette vil hjelpe akkurat nå, men det er kun hva jeg tror. Det som må til er at stoffskiftet ditt bremses og med det vil symptomene gradvis forsvinne. Dessverre er dette en tålmodighetsprøve av dimensjoner. Kjenner meg godt igjen i det du beskriver og oppgittheten av at du ikke fungerer for øyeblikket. Det blir bedre Lise...
Lignende tråder
-
Stoffskiftesykdom? Veien til et friskere liv
Av TheaK i forumet Bøker om lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 28-01-12, 15:43 -
Svimmel
Av Pusen1975 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 10-03-11, 11:33 -
Skjønner ikke noe. Høyt eller lavt stoffskifte nå ? eller graves med eller uten?
Av otika i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 77Siste melding: 09-03-09, 23:35 -
Kontrollkort ved stoffskiftesykdom
Av kris i forumet Nyttige linkerSvar: 0Siste melding: 23-07-08, 01:07 -
små barn og stoffskiftesykdom
Av rikke i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 4Siste melding: 23-05-07, 05:38

Svar med sitat
Bokmerker