Viser søkeresultater 1 til 10 av 10
Hybrid View
-
28-06-11, 16:47 #1
Sv: Hypotyreose og vanvittig svingende form??
Kære Ven

Normalt har jeg en masse at sige, men ikke denne gang (er blevet helt modløs af at læse hvad du skriver, fordi der er så mange der skriver noget lignende). Jeg vil pt ikke sige andet, end at hvis du på nogen måde har råd til at tage til Belgien, til dr. Thierry Hertoghe - så gør det! Det kan blive den bedste investering du nogensinde kommer til at foretage. Det er (ved jeg) den mest lige og direkte vej til bedring, hvorimod man kommer til at bruge år efter år i hænderne på vores skandinaviske skolemedicinere, der ikke kan anlægge en helhedsvurdering af patienten. Endda uden garanti for en bedring, tilstrækkelig til at kunne indhente livet før det går helt til spilde. Hertoghe er ikke nogen troldmand. Også hos ham tager det tid at blive bedre, men han famler ikke i blinde som vores hjemlige læger/speciallæger gør i al uendelighed, så der er noget at have håbet i.
Søg på Hertoghe her på forummet (Enkeltsøk, Search Titles Only) og du vil finde frem til de brugere her, der er i behandling hos Hertoghe.
Skulle det ikke lade sig at gøre, er den næstbedste mulighed, lægen Dag Schiøth på Heggeli Helhetsmedisin. Dag Schiøth efteruddanner sig hos Hertoghe.
God bedring til dig, hellere i dag end i morgen.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Påvist hypotyreose etter å ha følt meg "rar" og i dårlig form i lang tid
Av Elly i forumet Lavt stoffskifteSvar: 36Siste melding: 27-10-08, 22:15 -
vanvittig angst...
Av mammantileir i forumet AngstSvar: 4Siste melding: 06-09-08, 18:40 -
Svingende tal igennem årene (langt)
Av gitteh i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 01-03-07, 11:01 -
Svingende stoffskifte?
Av Bille i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 4Siste melding: 25-02-07, 14:48 -
Svingende TSH - nye prøveresultater - HJÆLP
Av gitteh i forumet TSHSvar: 4Siste melding: 16-02-07, 15:36

Svar med sitat

Bokmerker