Sitat Opprinnelig skrevet av Mann1983 Vis post
Jeg er kun 28 år og som alle mine andre venner har jeg karriereforhåpninger og har gjort det bra de første 3-4 årene av arbeidslivet mitt, noe som gjør at det ligger store muligheter fremover, om jeg bare kan bli frisk da? Nå klarer jeg ikke å tenke meg til å stille på noe som helst jobbintervju iallfall, jeg har blitt en helt annen person og er på langt nær så sosial og livlig som tidligere..samtidig så er det alltid en avveining om jeg skal fortelle til andre at jeg er syk eller ikke? De nærmeste vet det og de nærmeste på jobb også, jeg bare håper slik at noen kan gi meg noen tips om hva jeg bør gjøre videre...
Kære Ven

Normalt har jeg en masse at sige, men ikke denne gang (er blevet helt modløs af at læse hvad du skriver, fordi der er så mange der skriver noget lignende). Jeg vil pt ikke sige andet, end at hvis du på nogen måde har råd til at tage til Belgien, til dr. Thierry Hertoghe - så gør det! Det kan blive den bedste investering du nogensinde kommer til at foretage. Det er (ved jeg) den mest lige og direkte vej til bedring, hvorimod man kommer til at bruge år efter år i hænderne på vores skandinaviske skolemedicinere, der ikke kan anlægge en helhedsvurdering af patienten. Endda uden garanti for en bedring, tilstrækkelig til at kunne indhente livet før det går helt til spilde. Hertoghe er ikke nogen troldmand. Også hos ham tager det tid at blive bedre, men han famler ikke i blinde som vores hjemlige læger/speciallæger gør i al uendelighed, så der er noget at have håbet i.

Søg på Hertoghe her på forummet (Enkeltsøk, Search Titles Only) og du vil finde frem til de brugere her, der er i behandling hos Hertoghe.

Skulle det ikke lade sig at gøre, er den næstbedste mulighed, lægen Dag SchiøthHeggeli Helhetsmedisin. Dag Schiøth efteruddanner sig hos Hertoghe.

God bedring til dig, hellere i dag end i morgen.