Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
Threaded View
-
27-06-11, 22:00 #3
Sv: Har opplevd mitt første Thyroid Storm...
Hei Ruth! Jeg tror fordelen ved å vite at man kan får okt Kortisol med a medisinere infeksjoner og andre inflammasjoner er nok stor. Kanskje det kan være lurt at man sørger for å undersøker seg sjøl om det finnes noe infeksjoner eller inflammasjoner. Medisinering av disse plager er gunstig for våre skjoldbruskkjertelen og binyrene. Kanskje noen kan til og med slippe å tar Hydrokortison, etter at at de frigjøre sinne egen reserve etter medisinering. Det er ja et faktum at binyre tretthet er forårsaket av blant annet stress og langvarige infeksjoner aller inflammasjoner. Jeg kan ser for meg at alle som tåler ikke Gluten faller i den rammen av gruppe som lider av langvarig inflammasjoner. Hvilken som forårsaker at binyrene bruker mest parten av sin kapasitet til å bekjemper inflammasjonen. Legen min hevdet at mange som lider av stoffskifte sjukdommer også har kroniske inflammasjoner og infeksjoner, Den kronisk bronkittisk infeksjon som ble konstatert av min Lege kom ikke fra blod prøve, Men jeg har hat problemer med hovnet kjertler og lymfe i ovre del av nakken i lengre tid men har aldri for gjort Legen oppmerksom om dette til for 4 uker siden. Legen har også bestilt MRI skanning for å undersøker nakken videre.
Lignende tråder
-
Subacute Thyroiditis Causing Thyroid Storm
Av Anisa i forumet Høyt stoffskifteSvar: 0Siste melding: 07-11-10, 11:44 -
Noen andre som har opplevd lignende?
Av luripus i forumet Lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 24-08-07, 12:32 -
Jeg fikk påvist lavt stoffskifte etter at jeg fikk mitt første barn
Av Line i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 38Siste melding: 09-04-07, 22:40 -
Mitt første møte med en PC
Av Stina i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 0Siste melding: 06-07-06, 21:48

Svar med sitat

Bokmerker