Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Threaded View
-
03-04-08, 19:09 #7
Hei Nora.
Jeg mener det er TRAS som er høyt hos meg eller er det anti-TPO?. De klarer ikke å måle den på verdier over 40 hvertfall. Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke vet verdiene mine akkurat, forholder meg mest til at legen sier at de ligger innenfor normalen. Skal til legen på onsdag, så jeg kan få de da. Han tok mange prøver av meg sist.
Jeg hadde TED før jodbehandlingen ja, så jeg mener spesialisten min gjorde en stor feil ved å anbefale jod. Spesielt med tanke på et svangerskap i tillegg. Føler jeg har vært en prøvekanin, der det meste gikk galt.
Lignende tråder
-
Grusom ventetid. Høyt anti-TPO, TRAS og høyt stoffskifte.
Av lisereka69 i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 37Siste melding: 27-07-11, 12:16 -
Fra lavt til for høyt stoffskifte?
Av Nelly i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 4Siste melding: 30-04-09, 13:24 -
Høyt stoffskifte, så lavt. Graviditet med høyt TRAS
Av Evamol i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 8Siste melding: 11-04-08, 08:55 -
TRAS, lavt eller høyt stoffskifte???
Av Unn i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 6Siste melding: 29-05-07, 18:08 -
TRAS, lavt eller høyt stoffskifte???
Av Unn i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 6Siste melding: 29-05-07, 18:08

Svar med sitat
Bokmerker