Viser søkeresultater 1 til 10 av 39
Threaded View
-
01-03-07, 19:39 #9
Jeg har brukt 2 grain Armour og 75 mcg Levaxin i hele vinter. Men mine FT4 og FT3 er såvidt innenfor normalområdet. Nå har jeg prøvd 2 1/2 grain en ukes tid og det går bra. Tar også 2 grain om morgenen og 1/2 grain om ettermiddagen.
Formen...tja. Jeg var en ekstatisk positiv i starten.
Med en utrolig forsiktig oppstart hadde jeg en enormt positiv følelse. Jeg tror jeg begynte med 1/4 grain om dagen eller noe slikt, og blodprøvene viste at TSH hoppet opp og FT4 dukket rett ned. Men jeg var i mitt livs form!
Det jeg gjorde feil var å starte lavkarbo slankekur akkurat samtidig. Jeg tok den strengeste varianten uten noe hvetemel, ikke engang grovt brød. Nå har jeg begynt å tvile på om Armour hadde hele den positive effekten.
Når jeg gikk av slankekuren begynte nedgangen igjen selv om jeg økte Armourdosen jevnt og etter hvert begynte med Levaxin i tillegg. Driver på og samler mot til å be om grundig utredning for cøliaki. Det er ikke så lett jeg hater å gå til legen og "mase".
Jeg har lest på cøliakiforumet at mange har problemer med å bli trodd og at det er vanskelig å få stilt diagnosen med mindre man er helt 100% klassisk tilfelle med så tydelige prøvesvar at det ikke kan betviles. Gruer meg til en ny "kamp", jeg er ikke i form til å sloss meg fram til biopsi hvis ikke blodprøvene støtter mistanke om cøliaki.
Så jeg er ikke helt optimalt i form men er tross alt noe bedre enn når jeg gikk kun på 150 mcg Levaxin, før jeg prøvde Armour.
Lignende tråder
-
Erfaring med kombinasjon av Erfa Thyroid og Levaxin??
Av knaskepott i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 12Siste melding: 21-01-11, 10:24 -
Jeg har brukt Levaxin siden våren 2004
Av Lisbeth i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 24Siste melding: 14-09-10, 16:57 -
Dosering av Armour og Levaxin i kombinasjon
Av RIGG i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 3Siste melding: 06-09-06, 21:42 -
kombinasjon levaxin og liothyronin
Av Anna i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 18Siste melding: 09-08-05, 12:30

Svar med sitat

Bokmerker