Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
Threaded View
-
30-04-11, 23:45 #3
Sv: Skattefradrag- tips? Binyrer, Erfa
Vel
ikke akkurat ekspert lenger, men jeg kan prøve å svare. Jeg har lest igjennom det som Anisa linker til fra tidligere år og har vel ikke så mye mer å tilføye. Jeg viser ellers til linkene i de gamle trådene når det gjelder regelverket.
Rosin - jeg vil ganske enkelt råde deg til å sette opp en oversikt over alle utgiftene dine, legge ved kvitteringer på det du har og sannsynliggjøre de utgiftene du ikke har kvitteringer på. Du må legge ved legeattest som viser at sykdommen din er varig. Du trenger bare skrive kort om sykdommen din og forløpet i behandlingen. Så vil Skattekontoret vurdere søknaden og du hører fra de om det er noe som ikke blir godkjent.
Lykke til.
• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
Lignende tråder
-
Bestilling av Erfa Thyroid direkte fra Erfa i Canada
Av Siven i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 16Siste melding: 04-06-13, 18:11 -
Tips
Av Bastian i forumet BlodprøverSvar: 17Siste melding: 10-08-10, 19:07 -
tips om renseprodukter for fet hud?
Av Lissa i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 16Siste melding: 29-05-08, 10:47 -
Hva er forskjellen på slitne binyrer og stive binyrer?
Av Stina i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 03-08-07, 15:35

Svar med sitat

Bokmerker