Viser søkeresultater 1 til 9 av 9
Tråd: TSH rare verdier
Threaded View
-
26-04-11, 17:43 #9
Sv: TSH rare verdier
Når TSH er så styrende / "hellig" for allslags leger og spesialister;
hvorfor reagerer de da ikke med en strakstelefon e.l. når TSH-verdien tidobler seg (mange ganger!!!!) utenfor ref.området
Jeg hadde tidligere i 2009 forsøkt Levaxin, men fikk bivirkninger jeg ikke orket å leve med.
Da jeg var til konsultasjon hos Oftebro et par uker etter blodprøvetakningen -
så skrev han ut Liothyronin til meg (oppstart lav dose); og som sagt beskjed om daglig fysisk aktivitet
Jeg var fryyyy-yktelig sliten
men jeg hadde omsider funnet fram til Sonjas -
og visste derfor at Levaxin og Liothyronin IKKE var de eneste medisinene;
noe INGEN hadde ymtet noe om:
og jeg var hos tre (legesenter) leger, en indremedisiner, en endokrinolog og (privatpraktiserende) dr Oftebro.
Oftebro er det større fisker enn meg som er ute etter å ta -
han er utenfor det "Gode selskap" fordi han (bl.a) mener at man kan medisinere etter annet enn TSH.
Jeg tror/håper kanskje han hjelper endel stoffkskiftesyke- selv om han ikke var noen god hjelp for meg.
pssst: jeg tror du mente http://www.tidsskriftet.no/ Ruth
Kevlin
... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
Min første halve pille med Erfa
Lignende tråder
-
Alt det rare vi klarer å gjøre
Av Qa i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 33Siste melding: 19-02-15, 17:28 -
Rare verdier - skjønner ikke noe
Av Monja i forumet Normalverdiene?Svar: 16Siste melding: 26-02-10, 03:17 -
Rare ord - magistrat og magister
Av baremei i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 6Siste melding: 29-10-08, 15:38 -
Rare meg :,(
Av Lilja i forumet Lavt stoffskifte av spiseforstyrrelse?Svar: 151Siste melding: 08-12-06, 12:53 -
TSH rare verdier
Av skaye i forumet TSHSvar: 4Siste melding: 05-10-06, 19:25

Alle læger, alle hospitaler og alle endokrinologer famler i blinde, alt efter hvad de selv "regner med" betyder noget og er vigtigt. Hvorfor tror du ellers, at de så krampagtigt klamrer dem til det 
Svar med sitat
Bokmerker