Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
Hybrid View
-
17-03-11, 14:10 #1
Sv: Smerter ulike steder i magen!
Hvis du ikke oplever vedværende fordøjelsesproblemer: skiftende afføringsmønster, tarmslim eller kraftig, ildelugtende tarmluft, kvalme (evt. med opkast-refleks), oppustethed, periodiske ødemer, evt. dårlig ånde og ellers reaktioner fra andre dele i kroppen som koldt sved, udtalt svaghed, udtalt svimmelhed, tankeforvirring osv. - da er det ikke noget af det du nævnte som muligheder.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
17-03-11, 14:36 #2
Sv: Smerter ulike steder i magen!
Tusen takk for svar

Det var jo greit å vite at det ikke er så sannsynlig at det er noen av de sykdommene. Jeg har nemlig kjent meg igjen i symptomer på sjøgrens; vondt i muskler og ledd, likfingre, tørre øyne og veldig vondt i magen. Har også halsbrann av og til. Kommer det rett og slett av stoffskiftet tro? Blodprøvene er jo fine nå som jeg går på medisin.For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
Ulike preparatmerker - naturlig thyroid
Av smgj i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 02-08-10, 08:54 -
Ulike medikamenter for lavt stoffskifte ?
Av i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 2Siste melding: 29-01-09, 11:16 -
Ulike hjerterytmer!
Av gunnda i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 16-11-07, 20:56 -
TSH-grense ned til 2,5 noen steder i tyskland
Av nora i forumet Emner startet av NoraSvar: 0Siste melding: 07-12-06, 20:43 -
Ulike typer thyroidproukter
Av Marianne i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 53Siste melding: 01-12-06, 16:34

Svar med sitat
Bokmerker