Viser søkeresultater 1 til 9 av 9

Hybrid View

Medlem siden
    Feb 2011
    Meldinger
    20

Standard Sv: Myxødemkoma

Helt fantastisk med så mye kunnskap " der ute" : ) jeg har nå vært hos oftebro, tatt blodprøvene mine og ser fram til nytt besøk hos oftebro! Håper inderlig dette er stoffskiftetelatert - for i så fall er jeg i trygge hender! H is ikke det er stoffskiftet tror jeg nesten jeg gir opp, for nå tror jeg ikke det er mulig å ta flere prøver! Livredd for å havne i psykisk båsen, for det er ikke psyken - det er helt sikkert! Tusen takk for flotte inlegge og masse nyttig info : )

Medlem siden
    Oct 2010
    Sted
    Syddanmark
    Alder
    51
    Meldinger
    52

Standard Sv: Myxødemkoma

Kære Bentececilie
    Kender alt for godt til din frygt for at havne i "psykisk" båsen! Men du må ikke give op, så bliver det jo aldrig anderledes - og så går du måske først ned psykisk

Jeg håber, du kan få din læge til at tage en ACTH eller kortisol-spyt test. Hvis ikke lægerne kan finde ud af, hvad du fejler ud fra dine symptomer, så er der vel ikke andet for end at bruge udelukkelsesmetoden (ved ikke, om det også hedder sådan på norsk ). Om så det kommer til at tage den tid, det skal tage.

Jeg sender dig masser af positive tanker
    Lykke til og kram herfra

Lignende tråder

1. Har fått beskjed om at jeg ikke har lavt stoffskifte, men formen min "kræsjet" igjen
    Av jolene i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøver
    Svar: 59
    Siste melding: 03-09-11, 14:06
  2. Nettopp fått påvist lavt stoffskifte
    Av Fru Fortuna i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 25
    Siste melding: 11-06-10, 12:27
  3. Svar: 3
    Siste melding: 03-04-08, 18:57
  4. Svar: 35
    Siste melding: 22-11-07, 10:58
  5. Svar: 7