Viser søkeresultater 1 til 10 av 10
Tråd: Hypo og utbrent
Threaded View
-
14-01-11, 15:05 #9
Sv: Hypo og utbrent
Du bør også få tatt noen andre blodprøver, om ikke de er tatt. Les om det på andre steder her på forummet. Eksempelvis jern, ferritin, B-12, selen, zink, magnesium, D3.
For mange hjelper det å daglig ta selen for et bedre opptak av stoffskiftehormoner. Du kan også bli ganske uttafor av å ha lave B-12, D3 og jernverdier.
Få alltid utskrift av blodprøver. ta alltid blodprøver på samme tid på dagen, helst morgen. Og vær mediskamentfastende. Ta pillene etter du har tatt blodprøven. Ellers kan de vise så mye som 20% bedring... Og jeg anbefaler å skrive en helsedagbok, på pc eller annet sted. Ikke hver dag, ikke mye. Men når det skjer endringer. Når du begynner med nye medisiner eller nye kosttilskudd, når symptomene blir bedre eller verre. Det kan hjelpe deg til å lære om egen sykdom og gjøre livet ditt letter. kanskje kan du også bruke det som underlag når du diskuterer med legen. Sannsynlig skal du enda høyere opp i dose enn du er nå.• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Postpartum thyreoditt desember 2006, nå på vei mot hypo
Av rikke i forumet Postpartum tyreoidittSvar: 240Siste melding: 26-04-15, 13:15 -
Jeg har lett forhøyet TSH og "normal" T4 og T3, men har følt meg utbrent i lang tid.
Av peelgrim i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 8Siste melding: 21-08-10, 23:18 -
Lavt stoffskifte eller utbrent??
Av Søvniiiig i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 25-01-09, 12:37 -
nå er jeg på vei mot hypo
Av rikke i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 01-02-07, 07:37 -
Fra hyper til hypo..
Av tollo i forumet Lavt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 30-08-06, 22:12

Svar med sitat

Bokmerker