Viser søkeresultater 1 til 10 av 36
Threaded View
-
20-05-10, 15:55 #19
Sv: Trenger råd for å få opp FT4
Jeg synes ikke det er noe å bry seg om om TSH er på 0,42- Leger er litt redde av seg ja.

Jeg må si at det etter min erfaring ikke er noe problem å ta kombi thyroider og Levaxin. Jeg forstår at du er skeptisk til å gå tilbake til Levaxin, men jeg kan love deg at det er stor forskjell på bare Levaxin og på kombi
Men forsøk det som du har planlagt først, men husk at du ikke er alene om å måtte bruke kombi da thyroidene inneholder mer t3 enn det friske mennesker produserer. For noen er det å bruke kombi den beste løsningen.
Lykke til!
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
Lignende tråder
-
Hashimoto, binyrer og hydrokortison
Av Gekko i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 1Siste melding: 13-03-10, 16:22 -
ME, Graves og slitne binyrer...
Av rutta3 i forumet Myalgisk encefalopati (ME)Svar: 3Siste melding: 23-01-10, 08:11 -
Hypo og binyrer - sett denne?
Av Lilje i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 0Siste melding: 06-05-08, 18:05 -
Slitne binyrer
Av -diab- i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 28Siste melding: 18-09-07, 16:30 -
Hva er forskjellen på slitne binyrer og stive binyrer?
Av Stina i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 03-08-07, 15:35

Svar med sitat

Bokmerker