Viser søkeresultater 1 til 10 av 34
Hybrid View
-
08-11-10, 21:49 #1
Sv: Lavt stoffskifte, ukjent årsak
Oj....
Jeg må jo lure litt på om du kjenner meg
Jeg var innlagt og undersøkt flere ganger for det legen sa var gallestensmerter.
Voldsom abdominell smerte som kunne vare opp til en time. Jeg følte det som trykk på blæra, men fikk ikke ut noe. Jeg lå gjerne krobøyd på gulvet og når jeg reiste meg var det akkurat som en streng som strakk seg fra der nede og oppover til navlehøyde. Måtte liksom rette meg ut sakte.
Jeg hadde det en gang i året hele tiden jeg brukte Levaxin (16år) - og har ikke hatt det en eneste gang etter -04, da jeg gikk over til Thyroide hormoner.
Mye skjedde da, så dette er ikke noen "onesinalifetime" tilfeldighet.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
08-11-10, 22:23 #2
Sv: Lavt stoffskifte, ukjent årsak
Høhø. Hva er det du IKKE har hatt?
Tilfellet mitt var litt mer etter læreboka, jeg låner fra Lommelegen:
- Plutselige innsettende smerter i høyre øvre del av magen. Smertene kan stråle ut til ryggen, mellom skulderbladene og/eller opp til høyre skulder.
- Kvalme og oppkast
- Det er vanlig å bli urolig.
- Vanligvis er smertene tilbakevendende, det vil si at de kommer og går, men de kan også være konstante.
- Luft i magen, oppblåsthet, kolikksmerter, raping og fordøyelsesproblemer er også vanlige symptomer ved gallesteinsanfall.
Det verste var at jeg måtte stå på scenen. Kort fortalt gikk jeg i gulvet og våknet med mange bekymrede mennesker rundt meg. De tvang i meg brus og spurte om jeg var frisk nok til å fortsette. Ja og ha, jeg kom da gjennom forestillingen på et vis.
Neste dag var det like vondt og temperatur 37,7. Det kaller jeg feber for min del (vanligvis 36,6), så da gikk rake veien til legevakta. Jeg slapp forbi søndagskøen på venterommet, og takk for det. Håper det blir lenge til neste gang, for å si det slik.
Jeg skal gi Levaxinen en sjanse enn så lenge, men som du ser nederst i sitatet over (We hypothesize that CBD stone formation begins during the untreated period and develops/matures even after the medication has been initiated, raising the question of the efficiency of treatment in this respect.) kan det være at det ikke hjelper mot denne komplikasjonen. Den som har lever får se.
Lignende tråder
-
Lavt stoffskifte, ukjent årsak
Av Jerene i forumet PresentasjonerSvar: 9Siste melding: 08-11-10, 22:23 -
fersk og i ukjent terreng
Av Kathja i forumet PresentasjonerSvar: 16Siste melding: 04-09-10, 22:00 -
Årsak til lavt stoffskifte og effekt av medisin?
Av Kristian i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 21Siste melding: 01-07-10, 20:34 -
Er lavt stoffskifte årsak til depp?
Av helgemann i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 48Siste melding: 28-05-10, 13:22 -
Er lavt stoffskifte årsak til depp?
Av helgemann i forumet DepresjonSvar: 20Siste melding: 15-07-09, 21:01

Svar med sitat

Bokmerker