Viser søkeresultater 1 til 10 av 18
Threaded View
-
14-10-10, 11:10 #7
Erfaringer fra ernæringsstudiet..
Hei
Som jeg har nevnt i en annen tråd er jeg siste års student på ernæringsstudiet, og har opplevd mye underlig.. Først og fremst har vi hatt så og si ingen ting om hypothyreose, bortsett fra noen dårlige bilder av eldre mennesker med ubehandlet hypothyreose og noen få linjer om struma og så ferdig med det.. Videre har jeg selv prøvd å komme med litt informasjon om sykdommen og uttrykt savn om mangel på informasjon om denne sykdommen til andre elever (vi skal tross alt bli ernæringsfysiologer). I dag igjen opplevde jeg å bli "dyttet vekk" av en foreleser som er ernæringsfysiolog (arbeider med allergi/intoleranser) da jeg nevnte for henne at soya kan forverre hypothyreoe. Må innrømme at jeg blir irritert over hennes og andre holdninger. Hun (foreleseren) ba meg sende henne studier, og at hun ikke tar noe seriøst før hun ser en studie eller flere.
Argh, altså!

RosaElefant
RosaElefant
...
Lignende tråder
-
Kvinne i nød med høy anti-TPO søker ridder på hvit hest (dvs. erfaring og visdom:)
Av Rosin i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 93Siste melding: 11-08-12, 19:11 -
Ernæringsstudent med hypothyreose
Av rosaelefant i forumet Lavt stoffskifteSvar: 45Siste melding: 19-01-11, 06:06 -
Ernæringsstudent med hypothyreose søker informasjon og støtte(:
Av rosaelefant i forumet Helbred og kostholdSvar: 15Siste melding: 26-10-10, 12:24 -
Nykomling som søker svar
Av HeiDisign i forumet PresentasjonerSvar: 6Siste melding: 13-01-08, 09:46

Svar med sitat
Bokmerker