Det hadde vært bedre om kvedskortisolet også var lavt.
Det som er viktig, er at kroppen lager masse om natten slik at det er høyt om morgenen - at det synker utover dagen og er lavt om kvelden.
Hvis ikke får du ikke sove da du skal.

Altså det kan se ut som et produksjonsproblem dette, men det ser også ut som et døgnrytmeproblem.
Det er jo viktig at du ikke får så lavt om dagen at du sovner og at det blir så lavt om kvelden at du gjør nettopp det.
Døgnrytmen er meget viktig.
Når målingene er så lave blir det ofte slik.

Hva har de satt inn av behandlingstiltak ?
Tilbud om synactentest ?

Var i samme situasjone selv, men høyere målinger. Jeg hdde nok døgnproduksjon, men motsatt rytme.
De gjorde ingenting .......