Viser søkeresultater 1 til 10 av 105
Threaded View
-
19-04-08, 18:37 #26
Det hadde vært bedre om kvedskortisolet også var lavt.
Det som er viktig, er at kroppen lager masse om natten slik at det er høyt om morgenen - at det synker utover dagen og er lavt om kvelden.
Hvis ikke får du ikke sove da du skal.
Altså det kan se ut som et produksjonsproblem dette, men det ser også ut som et døgnrytmeproblem.
Det er jo viktig at du ikke får så lavt om dagen at du sovner og at det blir så lavt om kvelden at du gjør nettopp det.
Døgnrytmen er meget viktig.
Når målingene er så lave blir det ofte slik.
Hva har de satt inn av behandlingstiltak ?
Tilbud om synactentest ?
Var i samme situasjone selv, men høyere målinger. Jeg hdde nok døgnproduksjon, men motsatt rytme.
De gjorde ingenting .......• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Hvordan virker FT3 på formen deres?
Av Trygve i forumet Høyt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 01-12-06, 17:30 -
FT4 og formen
Av brits i forumet Høyt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 11-06-06, 22:54 -
Hvor finne referanseverdier?
Av Vilde i forumet BlodprøverSvar: 7Siste melding: 05-05-06, 18:00 -
Hva bør TSH være når man forsøker å bli gravid?
Av Leya i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 1Siste melding: 08-09-05, 14:01 -
Hva bør TSH være når man forsøker å bli gravid?
Av i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 2Siste melding: 27-05-05, 21:02


Svar med sitat

Bokmerker