Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Threaded View
-
02-10-10, 21:31 #1
Dyktige leger som har peiling på Adrenal Fatigue/Binyretrøtthet
Lurer på om dere vet om noen norske eller svenske leger som har mer peiling på Adrenal Fatigue/Binyretrøtthet enn jeg selv har? Kjens ganske håpløst når de ikke vet hva det er engang...
Har både fibromyalgi, ME og hypotyreose diagnose. Pluss astma, lavt blodtrykk, Reynaud's og annet smått och godt... Merker absolutt NULL av levaxin, spiller ingen rolle om jeg tar det eller ikke. Bestilte Thyroid-s på nettet og det virket litt bedre men ikke bra. Leste så om Adrenal Fatigue og jeg har virkelig hvert eneste symptom på alle lister jeg finner. :( Ikke rart at tyroid medisinene ikke funker!
Så har prøvd Hydrocortisone en periode (også fra nettet, ingen hjelp å få fra den dumme legen!) og kjente meg bedre på det. Men følte at jeg gikk opp i vekt og ble veldig hoven så sluttet. Da ble jeg fryktelig syk, krasjet totalt. Så har begynt å ta igjen nå men skal prøve med lavere dose. Har bestil en del nye vitaminer etc også, tross at jeg har prøvd sånt mange ganger før uten effekt...
Hadde vært veldig fint å ha en lege med peiling å få litt råd av! Syns det blir litt skummelt o selvbehandle meg med masse hormoner.. Men fra vanlige legen har jeg jo bare fått behandling som har gjort meg verre.
Så om dere vet en bra lege i Østlandsområdet eller Sverige (bor der) skrik ut!
Lignende tråder
-
Adrenal Fatigue, Part 1 and 2
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 0Siste melding: 08-12-09, 15:06 -
Adrenal Fatigue: The 21st Century Stress Syndrome
Av Anisa i forumet BiblioteketSvar: 5Siste melding: 29-06-09, 10:52 -
En av oss i USA, my own story about Thyroid Diseases, Adrenal Fatigue and CFS
Av Vigdis i forumet Nyttige linkerSvar: 0Siste melding: 24-05-09, 09:24 -
E-bok: Adrenal Fatigue and Cortisol
Av Anisa i forumet BiblioteketSvar: 0Siste melding: 13-02-09, 11:52

Svar med sitat
Bokmerker