Sitat Opprinnelig skrevet av Anne H H Vis post
Hej Nilesigne

Jeg er lidt nysgerrig på, hvordan det går med din thyroid-behandling?
Jeg spiser jo selv T3 og har det faktisk ganske fornuftigt, men jeg har samtidig også tid hos en orthomolekylær læge på fredag, så jeg er lidt i syv sind - skal jeg skifte til thyroid nu, hvor det egentlig går meget godt, jeg ved det ikke? Jeg kan jo læse, at det ikke altid er lige let at skifte til thyroid, og når jeg nu har det så fornuftigt (er selvfølgelig en smule småtræt indimellem, har lidt hovedpine og andre småsymptomer)?
Man kan spørge, hvorfor jeg overhovedet overvejer at skifte - jeg tror det er fordi, at tanken om et naturligt hormonprodukt, komplet afbalanceret/sammensat af samtlige hormoner, tiltaler mig mere end syntetisk medicinering.
Alligevel tøver jeg, for jeg kan jo læse, at overgangen kan være svær - og at ikke alle få det bedre på thyroid, hvilket godt kan undre.
Anne h h
Oh! Jeg har også rigtig dårlig samvittighed over, at jeg ikke har fået opdateres tråden, men jeg har haft for meget om ørerne til at kunne overkomme at gøre det ordentligt, så derfor ....

Jeg har kun nærmest i glimt haft en tanke om at forsøge mig med tilskud at t3. Jeg er blevet behandlet af en flok arrogante narrehatte, der ikke har villet høre på mig men blot har fortalt mig, at det gik så glimrende, selvom jeg havde det ad helved til. Du kan læse lidt om mine overvejelser her
https://www.stofskifteforum.dk/showt...9915#post89915 , se #12

Det er selvfølgelig nemmest og billigst at gøre, som du gør nu. Men i hvert fald har jeg da svært ved at forestille mig, at du ikke ville kunne bruge thyroid, når du netop har det fint med at få t3. Jeg selv synes jo, at det fra grisserne må være en bedre, renere form Det er så stort set det eneste gris, jeg spiser ...

Nielsigne