Viser søkeresultater 1 til 10 av 98
Threaded View
-
03-09-10, 18:13 #24
Sv: ”Kronisk autoimmun atrofisk thyroiditis”
Har ikke vært aktiv på forumet på lenge, men jeg har vært mye inne for å lese.
En liten oppdatering: Kontaktet privat lege i Ålesund i sommer. Ble sendt til sykehuset for nye prøver.
Fikk så time hos endokrinolog som:
1) ikke trodde på spyttprøver for å måle kortisolverdier, men syntes i hvert fall at man skulle ha
2) hydrokortison og ikke Prednisolon om man hadde problem med binyrene, og som
3) ikke kunne noe om thyroid).
Har ikke fått noen resultater av prøvene (bl.a veksthormon), til tross for purring (kanskje fortsatt ferietider?).
Er nå tilbake i Sverige. Har sluttet med Prednisolon etter besøket hos endokrinologen (var en for lav dose uansett). Har nå tatt saken (livet) i egne hender, og har i dag fått Adrenal og Pregnenolone fra Iherb i posten. Har også bestilt naturlig thyroid (thailandsk) på internett. Håper den kommer snart (og at den går gjennom tollen).
Så nå går jeg mine egne veger. Den "snille" piken gjør opprør mot det aksepterte (trodde aldri at jeg noensinne skulle bruke medisin bestilt på internett). Behøver kanskje moralsk støtte når thyroiden kommer.
Hadde aldri våget uten dette forum. Klem til dere alle
Lignende tråder
-
Autoimmun tyreoiditt
Av Maia i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 2Siste melding: 20-10-14, 14:45 -
Psykiatriske manifestationer af Hashimoto`s thyroiditis
Av Anisa i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 0Siste melding: 16-01-10, 22:38 -
Mestring av kronisk sykdom
Av Bittebitt i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 7Siste melding: 23-10-07, 08:40 -
Forbigående autoimmun thyreoidea sykdom???
Av Anne Ma i forumet Lavt stoffskifteSvar: 13Siste melding: 03-06-06, 00:32 -
Kronisk tretthet og stoffskifte?
Av i forumet Lavt stoffskifteSvar: 27Siste melding: 05-08-05, 00:08

Svar med sitat

Bokmerker