Viser søkeresultater 1 til 10 av 75
Threaded View
-
08-08-10, 21:53 #28
Sv: Mine erfaringer med kombinationsbehandling
Ja, det går op og ned. I går endte faktisk med at blive en rigtig god dag, men masser af overskud - i dag har kroppen så haft "tømmermænd" ovenpå gårsdagens aktivitet. Men overordnet set går det vel bedre: Før behandlingen med T3 havde jeg højest 1-2 gode dage i løbet af ugen. Jeg har heller ikke den samme trang til sukker, som før behandlingen med T3 - før var jeg nærmest kronisk nedstemt, men det er jeg slet ikke længere. Så man kan ikke negligere de små fremskridt, de drukner bare nogle gange i de store nedture.
Hvad angår hukommelsen begyndte den allerede at skrante, da jeg var 16 år
, men ellers står det meget godt til med hovedet og koncentrationen etc., bare jeg undgår stress. Jeg er heller ikke træt i hovedet, som jeg kan være, når den er helt gal. Igår, før jeg faldt i søvn, kan jeg huske, at jeg nåede at tænke, at jeg ikke havde følt mig så behageligt tilpas i min krop i lang, lang tid.
Uanset hvad, så vil binyrerne altid halte efter og det tager tid, før de er oppe at køre igen, kan jeg forstå - så meget af forklaringen skal nok findes der?
Skal forøvrigt have lavet en test af binyrerne på tirsdag (blodprøve). Jeg var helt paf, da min praktiserende læge foreslog det på eget initiativ. Jeg har godt læst, at blodprøverne desværre ikke viser hele billedet, men jeg er alligevel lidt spændt. Har aldrig før fået lavet en sådan test, hvilket min praktiserende læge havde svært ved at tro på. Mindes heller aldrig at skulle møde fastende til en blodprøve nogensinde før, men det skal jeg på tirsdag - til gengæld må jeg godt indtage min vanlige medicin?
Lignende tråder
-
Kolesterol og erfaringer
Av Martha i forumet KolesterolSvar: 3Siste melding: 09-06-10, 17:44 -
Erfaringer med levaxin?
Av snusmumrikken i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 9Siste melding: 13-09-08, 20:15 -
Homeopat-medisin, erfaringer?
Av Siriliss i forumet Alternativ behandlingSvar: 8Siste melding: 05-10-07, 10:30 -
ERFARINGER FRA ENDOKRINOLOGER I ROGALAND?
Av cathrin i forumet EndokrinologerSvar: 5Siste melding: 04-10-06, 13:03

Svar med sitat

Bokmerker