Sitat Opprinnelig skrevet av Anisa Vis post
Derudover kan du overveje, straks efter antibiotikakuren er overstået: Udo´s Probiotic Hi-Potency 30 kapsler. En kapsel koster næsten 14 danske kroner (måske findes det billigere andre steder), men som start på en ny microflora er det til at leve med, mener jeg. Det er i hvert fald billigere end (næste) time på Balder.
Sitat Opprinnelig skrevet av rexxy69 Vis post
Jeg ser du har fått råd om UDO`s. Jeg er personlig ikke begeistret for UDO`s siden de har en tendens til å benytte soya i mange av kapslene sine. Probiotikan er jeg imidlertid ikke kjent med.
Jeg bruger ikke Udo's produkter ud over Udo's Choise olie. Men Udo's probiotika ser ud til at indeholde mest af "alt" i forhold til, hvad jeg så hidtil. Men det betyder ikke, at der ikke findes tilsvarende stærke probiotiske sager. Sojalecithin er ganske korrekt nævnt i varedeklarationen: "Kan indeholde spor af: mælkepulver, valle og sojalecithin"

Ellers ser varedeklarationen sådan ud:

For tarmsundheden fra 16 år og opefter: Hver vegetarisk kapsel indeholder: 70 milliarder/10 bakteriestammer, levedygtige celler på fremstillingstidspunktet (48.600 milliarder garanteret indtil udløbsdatoen).

1. Bifidobacterium bifidum: 15%
  2. Bifidobacterium breve: 35%
  3. Bifidobacterium longum: 10%
  4. Lactobacillus acidophilus: 5%
  5. Lactobacillus brevis: 2%
  6. Lactobacillus bulgaricus: 1%
  7. Lactobacillus casei: 11%
  8. Lactobacillus plantarum: 6%
  9. Lactobacillus rhamnosus: 10%
  10. Lactococcus lactis: 5%

NON-MEDICINAL INGREDIENTS:
Microcrystalline cellulose, magnesium stearate, ascorbic acid. Kan indeholde spor af: mælkepulver, valle og sojalecithin Kilde...