Sitat Opprinnelig skrevet av n`Finn Vis post
Så er du vel å betakte som bare halveis i et prosjekt enda vel ?
Det tar lang tid ......
Fra tråden Hva med calcitonin? (Jeg flytter dette hit siden det strengt tatt har blitt en helt annen diskusjon.)

Stemmer det. Jeg skal nå fra 50µg nå til 75µg siden TSHen ikke faller raskt nok for legens smak? Hvor raskt vil den egentlig falle basert på inntak av levaxinen? Jeg har nå gått på 50µg i en måned. Og på meg virker det som at ft4 fremdeles går opp(/TSH ned), men ft3 er stabil mellom de siste målingene.

Har hatt
4/5-2010:
TSH 6,62
FT4 11,2
FT3 4,7

20/5:
TSH -
FT4 13,0
FT3 5,0

8/6:
TSH 3,23
FT4 14
FT3 5
Anti-TPO > 1300

Sist jeg var der fikk jeg også en skatt - blodprøveverdier fra 00 - da jeg var frisk og bare skulle ha p-piller.

10/5-00 (Da var jeg etter det jeg kan huske frisk og fin, men hadde litt lav b12)
TSH 1,28
FT4 12 !!!

Det merkelige er jo at jeg hadde lavere ft4 kombinert med lavere TSH - jeg trodde ikke det skulle kunne skje???

Jeg fikk også disse:
8/4-08 (Da følte jeg meg slapp. Ingen unormale utslag ellers i andre prøver)
TSH 2,71
FT4 13,2
FT3 5,4

Det som iallfall er tilfelle er at jeg føler meg humørmessig fin på 50µg. Og jeg tror kanskje det rett og slett har gått for kort tid med "riktig smurning" til at fysikken (den fysiske "utholdenheten" til å takle en full dags jobb 5 dager i uka) har kommet etter igjen? Jeg er altså usikker på om det er riktig å sette opp dosen. Men det er vel bra i fht antistoffene kanskje... Har så langt ingen overdoseringssymptomer.