Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Threaded View
-
09-05-10, 21:17 #2
Hvordan sjekker legen om binyrene er i orden?
Leste flere steder he om noen spyttprøver? Jeg ba legen om han kunne ta prøver av at binyrene mine fungerte som de skulle, da jeg trodde de kanskje ikke gjorde det (har utrolig dårlig stress-håndtrering, og tåler overhodet ikke støy i noensomhelst form
) og sånn har jeg langt ifra alltid vert! Det er et av de mest plagsomme og fremtredende symptomene jeg har.. det ødelegger utrolig mye av hverdagen min, og sørger også for at jeg ikke kan jobbe (jobber i barnehage..)
Men uansett, legen tok bare en blodprøve og sa at alt var i orden med binyrebarken min (eller noe sånnt) men merker jeg kanskje ikke bare blindt skal stole på det han sier? Skal man helst ta spyttprøver, eller hvordan fungerer egentlig det?For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.
Lignende tråder
-
hvordan legge det fram til legen?
Av MariaEW i forumet Hos legenSvar: 8Siste melding: 18-09-09, 21:52 -
Hallo, da sjekker jeg inn!
Av janike i forumet PresentasjonerSvar: 2Siste melding: 31-08-07, 17:51 -
HVORDAN OVERTALE LEGEN TIL ARMOUR?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 15Siste melding: 22-09-06, 12:26 -
HVORDAN OVERTALE LEGEN?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 2Siste melding: 22-08-06, 22:56

Svar med sitat
Bokmerker