Viser søkeresultater 1 til 10 av 16
Threaded View
-
04-05-10, 04:18 #1
Hyper etter første dose Levaxin - er det mulig?
Fjernet skjoldbruskkjertelen pga av kreft for 7 uker siden, og hadde radiojodbehandling i helga. I dag tok jeg den første dosen Levaxin noensinne, tilvenningsdose på 50 mcg. Legen mente jeg skulle ta denne dosen en uke, før jeg prøver meg på 100 mcg fra neste uke.
Jeg har vært hypo i flere uker - er det mulig at 50 mcg Levaxin kan gjøre meg hyper? De siste ukene har jeg sovet 12-14 timer i døgnet - i natt har jeg ikke fått sove i det hele tatt, og nå er klokka 05.10 om morgenen. Det føles som en koffeinoverdose. Jeg har ikke hjerteklapp eller hetetokter, men faller ikke til ro i kroppen.
Er det normalt med en slik reaksjon på den første dosen? Legen mente jeg ville kunne merke forbedring i formen i løpet av uka, så dette kom ganske uventet på meg. Er det bare et midlertidig sjokk for systemet, eller sier det noe om at jeg er ekstra følsom for Levaxin?
Jeg planlegger å fortsette å ta den samme dosen slik som jeg er blitt instruert denne uka, for det er ikke smertefullt eller ubehagelig. Jeg kjenner meg ikke sliten selv om jeg ikke har sovet i natt. Kan jeg forvente en eller annen slags "bakrus" etter dette?
Usikker på om jeg skal være glad eller bekymret...
Lignende tråder
-
Høy dose Levaxin!?
Av emma i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 13Siste melding: 01-10-10, 16:09 -
Hva er en høy dose levaxin?
Av flerengstrand i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 18Siste melding: 30-03-08, 17:09 -
Redd for å bli hyper etter doseøkning
Av Dahlia i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 9Siste melding: 18-03-08, 21:34 -
dårligere form etter økt dose
Av Thyr i forumet Lavt stoffskifteSvar: 15Siste melding: 23-05-06, 10:42 -
Hvor høy dose Levaxin?
Av i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 4Siste melding: 27-04-05, 19:16

Svar med sitat
Bokmerker