Sitat Opprinnelig skrevet av gunnda Vis post
Hei...
Nei,du er ikke alene..jeg sliter med det samme(begynte med Thyroid-s medio febr.)
De siste dagene har jeg støle muskler, spes. i leggene..kommer nesten ikke ned trappa, værker mye generelt i musklene, og jeg har fått pubertetshud i ansiktet(hadde ikke kviser som tenåring!!!).
Da har vi ganske så like symptomer. Men jeg har det verst i armene og fingrene. Og generell stiv/verk i resten av skrotten. Skal se vi er iferd med å gå i ungdommen igjen? hehe. Jeg hadde kviser som tenåring, og litt til å fra som voksen. Men ikke noe i nærheten av det jeg har nå. De er store, dype og fryktelig vonde. Har i hovedsak i ansiktet og på skuldrene. Smører litt kortison på de jeg da, så tørker de sjappere ut. Har også fått veldig tørr hud, det støver når jeg kler av meg om kvelden Og ser at appelsinhuden kommer som bare det. Så blir vel ikke store strandlivet denne sommeren heller...

Sitat Opprinnelig skrevet av n`Finn Vis post
Kan snart kjøpe barnebillett på trikken da jo
Jeg mener det er en overgang, eller en igangsetting av saker som har ligget i dvale lenge. Noe skal tømme seg, noe skal starte opp o.l.
En må forvente at det kan bli noen rariteter og litt turbules i en tid.

Ingen tar det som sutring Damen.
Syns det er fint at alt kommer på bordet. Jeg har lagt ut mye som jeg opplevde - og synes.
Og er jo bare en i mengden......
Tror du har helt rett i at det er noe som starter opp, og at kroppen ikke helt vet hva den skal gjøre med alle hormonene enda. Blir bare litt motløs og litt engstelig for at det aldri tar slutt, og at det berømmelige lyset i enden av tunnelen er et møtende tog.