Viser søkeresultater 1 til 10 av 131
Threaded View
-
28-04-10, 10:42 #20
Sv: Erfa Thyroid og erfaringer.
Da har vi ganske så like symptomer. Men jeg har det verst i armene og fingrene. Og generell stiv/verk i resten av skrotten. Skal se vi er iferd med å gå i ungdommen igjen? hehe. Jeg hadde kviser som tenåring, og litt til å fra som voksen. Men ikke noe i nærheten av det jeg har nå. De er store, dype og fryktelig vonde. Har i hovedsak i ansiktet og på skuldrene. Smører litt kortison på de jeg da, så tørker de sjappere ut. Har også fått veldig tørr hud, det støver når jeg kler av meg om kvelden
Og ser at appelsinhuden kommer som bare det. Så blir vel ikke store strandlivet denne sommeren heller...
Tror du har helt rett i at det er noe som starter opp, og at kroppen ikke helt vet hva den skal gjøre med alle hormonene enda. Blir bare litt motløs og litt engstelig for at det aldri tar slutt, og at det berømmelige lyset i enden av tunnelen er et møtende tog.10 år med Hashimoto's. Les mer i Damens dagbok
Lignende tråder
-
Bestilling av Erfa Thyroid direkte fra Erfa i Canada
Av Siven i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 16Siste melding: 04-06-13, 18:11 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29 -
Armour Thyroid - dosis, erfaringer
Av Louise i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 25Siste melding: 21-06-07, 23:34

Svar med sitat

Bokmerker