Hei!

Ny her. Etter å ha oppdaget dette forumet er det som en åpenbaring. Jeg kjenner meg igjen i mye (det meste) av det folk skriver her inne om Lavt Stoffskifte. Har i 5-6 år nå bare mistet mere og mere energi, det er til tider så ille at jeg er sliten av å gå opp trappen til 2 etg, kjennes ut som jeg har løpt maraton. Humør og motivasjon er helt borte. Korttids hukommelsen er fraværende. Jeg som hadde stålkontroll og system på alt, nå kan jeg glemme hvor jeg legger ett skrujern 5 min etterpå, kan lete i 10 min noe som er veldig frustrerende. Det gjør jo at alt man gjør går dobbelt så sent.
Skal på butikken å kjøpe 4 ting, kommer hjem med 2. Har prøvd Cipralex for jeg gikk rundt med mange tunge tanker, hadde ingen effekt, går til pykolog nå. Det ser jeg jo nå mest trolig er bortkastet.
Min lege har tatt flere blodprøver av meg og sier jeg er innom normal verdiene. Men nå for 3 uker siden ville jeg ha utskrift av resultatene og vurdere de selv (ikke at jeg er noe lege) men ser jeg kan ha noe å ta opp her.
Støtter meg til dere som har levd med dette i flere år og vet hva man bør gjøre.
Ser det er S-TSH og S-FT4 dere vurderer mest eller?

Mine er:
S-TSH: 1,9
S-FT4: 11,1
S-Ferritin: 348 (som er over anbefalt)
Noen flere som kan være verd å nevne?

Håper noen vil hjelpe meg.