Viser søkeresultater 1 til 10 av 126
Threaded View
-
16-12-09, 15:10 #10
Sv: Blodprøve resultater
Jo, du forstår jo dette du da, det er som du sier. Uten smøringa ville du hatt enda lavere kortisolverdi. Det viktigste med kortisol er at det er høyt om morgenen, OG - at det faller til under halvparten til kvelden.
Du skal igang - og du skal sove.....
K2 lages jo i tykktarmen, at restene av K1 som ikke ble tatt opp i tynntarmen.
K1 er et blodlevrings element som vi antagelig får nok av.
All senere forskning viser at vi her i Norden trenger K2. Og at vi trenger D3 begynner man snart å forstå.
Men, det måtte jo mases på da, og det må nok mases på når det gjelder K2 og etterhvert tror jeg man må innse at mye må endres i måten man behandler på og med.
2000IU D3 er jo 5 ganger mer enn anbefalt. Likevel vil det ta tid å komme seg på den dosen. De første måneder, og jo særlig om vinteren, kan de som har påvist mangel dobble den dosen flere ganger i flere måneder.
Snill pike er fint det da, men når du har lukket døren også ?
Da er det påtide å finne fram Pc-en å undersøke om det rides kjepphester eller om de råd man har fått er "gammelt nytt".
Så vil jeg også være enig i at dette nok henger ihop alt sammen - og hva man kaller det betyr vel ikke noe for oss. Jeg hadde (har?) også diagnosen fibromyalgi, og fikk denne før jeg fikk diagnosen hypothyreose, og hadde den hele tiden men jeg gikk på Levaxin.
Så forsvant fibromyalgien når jeg fikk Armour da.......• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Maikas dagbok
Av maika i forumet DagbokerSvar: 17Siste melding: 09-03-12, 14:12 -
Orca's dagbok
Av Orca i forumet DagbokerSvar: 10Siste melding: 17-03-11, 20:37 -
Vimselitens dagbok
Av Vimseliten i forumet DagbokerSvar: 8Siste melding: 06-02-09, 01:29 -
Depresjon eller er det stoffskifte mitt?
Av Qa i forumet DepresjonSvar: 2Siste melding: 23-10-07, 21:14 -
Lave verdier av vit. D og stoffskifte problemer
Av Shanita i forumet D-vitaminSvar: 0Siste melding: 16-10-07, 06:39

Svar med sitat
Bokmerker