Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
Threaded View
-
10-04-10, 16:55 #1
Lavt stoffskifte og legene i Nord Norge
Hei igjen Anisa.
Du skrev følgende lenger opp:
Tromsø? Nu er jeg ikke boende i Norge, men er der nogen der kan be- eller afkræfte, hvad jeg har læst masser og hørt om, at Tromsø-området er den del af Norge, hvor lægerne IKKE behandler syge med stofskiftesygdom FØR TSH-tallet er nået op på 10?
Jeg er også fra Tromsø - og min lege reagerer iallfall dersom TSH er på litt over 4, så det stemmer nok ikke det du sier. Tror legene i Tromsø er like forskjellige som ellers i Norge (og sikkert i Danmark også) - noen vet mer enn andre. Men at en by i Norge skiller seg ut negativt i forhold til resten det tror jeg ikke noe på....
Men i Norge er det mulig å skifte fastlege 2 ganger hvert år, så dersom man ikke er fornøyd med legen sin kan man jo bytte. Og det burde kanskje Øyvind gjøre....
Men å spre rykter om at alle leger i Tromsø er dårlige når det gjelder stoffskiftesykdommer, det er ikke riktig!
Selv har jeg en lege som sier at han synes det å arbeide med stoffskifte-sykdommer er både interessant, spennende og lærerikt.....!
Lignende tråder
-
En fortelling om legene og om meg....
Av Lajla i forumet EndokrinologerSvar: 14Siste melding: 26-05-12, 17:46 -
Hva ville du ha gjort? Tromsø eller andre steder?
Av Veronica i forumet Hos legenSvar: 9Siste melding: 11-11-08, 15:04 -
Legene har endelig funnet noe!
Av Dolphin i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 7Siste melding: 17-01-07, 11:02 -
Hvordan er legene deres opplyst i forhold til stoffskifte sykdommen?
Av Stina i forumet Hos legenSvar: 16Siste melding: 03-06-06, 11:54

Svar med sitat
Bokmerker