Viser søkeresultater 1 til 10 av 48
Threaded View
-
22-03-10, 06:32 #13
Sv: Noen som kan hjelpe meg med prøvesvar ?
Vallergan er også noe du kan prøve for søvnproblemer. Det er egentlig et gammeldags antihistamin, altså allergitabletter. Men du blir søvnig av den. Du kan ta 1-3 stk ett par timer før du legger deg. De reddet meg nå i den perioden da binyrene slarket som verst og jeg ikke klarte å sove. De er ikke avhengihetsskapende som tradisjonell sovemedisin.
Melatonin er jo en naturlig del av kroppen vår. Det kan du også bruke uten fare for avhengighet! Og stå gjerne på den lenge, lenge. Det kan ta tid før du opplever at den virker, vær tolmodig! Du kan også forsøke lysterapi, lampe koster ca 2 000 kr, du må ha minst 10 000 lux. Og du må sitte ved lampen en fast tid hver dag for å jobbe med de circadiske rytmene. Les mer på Wikipedia eller her på forumet om dette.
Det er helt forferdelig å ikke få sove nok. Jeg har slitt med dette i over tretti år. Og du blir helt frynsete av det. Så da kan det være vanskelig å vite om du har psykiske problemer, eller om det er frarøvelsen av søvn som gjør at nervene føles helt frynsete ut. Da blir i allefall jeg en sur, tverr, ukonsentrert person med kort lunte. Og humoren er på null. Og ingenting virker som om det pirrer noen lystsentre i det hele tatt, verken å gå på kino eller treffe koselige venner. Lykke til, da!• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Hjælp til at tolke disse - Synes selv det er lavt
Av Nocturne i forumet BlodprøverSvar: 3Siste melding: 10-07-08, 23:37 -
Nye blodprøvesvar.....kan noen tolke dem?
Av Bodø i forumet BlodprøverSvar: 1Siste melding: 19-01-08, 14:13 -
Kan noen hjelpe meg å tolke blodprøveresultat?
Av mammamia i forumet BlodprøverSvar: 1Siste melding: 09-03-07, 12:17 -
Kjennes ut på formen som æ har vært på århundrets største fyllekalas!!!!
Av seven i forumet Lavt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 21-09-05, 20:20 -
Kan noe "tolke" prøvesvarene??
Av Kirsten i forumet BlodprøverSvar: 51Siste melding: 09-09-05, 22:29

Svar med sitat
Bokmerker