Viser søkeresultater 1 til 10 av 93
Threaded View
-
14-03-10, 10:27 #4
Sv: Armour Thyroid: Veiledning for leger
Dette er jo interessant lesning. Jeg lurer på hva Broda O Barnes ville sagt til dette? Mener han at når vi fyller 75 så skal vi gå over til Levaxin? Dette er jo sludder! Barnes medisinerte gammel som ung med Thyroid, og de ble bedre. Det var ikke snakk om å mikse Levaxin da (den var ikke opfunnet i starten av hans karriere).
Tachykardi =rask hjerterytme, er vel lett å avsløre ved å sjekke hvilepuls? Jeg som bruker 4,5 grain Thyroid er vel suspekt antar jeg. Det virker jo som om deresstammer fra tiden etter TSH regimet, som artikkelen bærer preg av. Jeg har en TSH på 0.05. Er det farlig? Som før sagt, denne veiledningen virker så fomlete, det virker som om de ikke riktig våger å si rett ut at Thyroid kan gjøre en forskjell mellom liv og død for mange av oss.Typiske døgndoser er 60 og 9Omg, dosert som 30+30 og 60+30 mg.• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
NTFs veiledning for leger om Armour
Av Kevlin i forumet Stoffskifteforbundet (STOFO)Svar: 33Siste melding: 13-02-14, 18:27 -
NTFs veiledning for leger om Armour
Av Kevlin i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 32Siste melding: 09-02-12, 08:46 -
Leger med erfaring med Armour?
Av Vigdis i forumet Hos legenSvar: 6Siste melding: 02-11-09, 12:22

Svar med sitat

Bokmerker