Viser søkeresultater 1 til 10 av 41
Threaded View
-
09-03-10, 21:27 #1
Høyt stoffskifte. Graves. Har veldig vondt i øynene mine.
Fikk sjokkmeldingen i dag om at jeg hadde høyt stoffskifte, meget høyt stoffskifte. Var til utredning for andre ting og fikk denne beskjeden i dag. Den private legen ville ike vente med å treffe meg etter påske, jeg fikk beskjed om å ta kontakt med fastlegen min så snart som mulig for å ta nye tester der, og for å bli henvist til spesialist.
Vet ikke hva slags verdi det var, får prøveresultatene i posten i morgen.
Har ingen større tiltro til fastlegen min. Hva slags prøver skal jeg be om? Ser at det er utførlige beskrivelser for tester man skal ta for lavt stoffskifte. Er det de samme testene som gjelder for høyt stoffskifte?
Er det noen som vet om noen bra spesialist jeg kan be om henvisning til, i osloområdet? Event Akershus på Lillestrømsiden?
Blir veldig glad om noen kan svare meg. Føler at dette var dødsdommen...har vært syk i 4 år...stemmer bra med ALLE sympotomene på listen
Er så utrolig lei av å være syk og uopplagt og uten energi!
Lignende tråder
-
Var hos legen igjen i dag med de vonde øynene mine.
Av Oslofia i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 11Siste melding: 15-03-10, 21:25 -
vondt i hodet og øynene.noen som vet hvorfor?
Av rikke i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 3Siste melding: 06-02-07, 23:01 -
Vondt i øynene
Av Lilja i forumet Lavt stoffskifte av spiseforstyrrelse?Svar: 5Siste melding: 05-07-06, 23:10 -
øynene mine
Av madonna i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 13Siste melding: 14-05-06, 22:19

Svar med sitat

Bokmerker