Viser søkeresultater 1 til 10 av 74
Tråd: Legen mistenker Graves
Threaded View
-
23-02-10, 10:11 #26
Sv: Hjelp igjen...lav puls, men på Levaxin....
Lurer på en ting.
Prøvesvar fra Ullevåll viste Ft4 16.1. Så det er jo normalt. har puls på 50/ikke normalt for meg) og blodtrykk 100/60. Lavt undertrykk sant? Jeg går på 600mcg. Endo mente vi skulle gå lavere nå som jeg hadde smerter i hjertet pluss at vi skulle prøve å få opp tsh(igjen). Jeg nekter det siste, da jeg tror det er nettopp bråe svingninger i medisineringen som gjør at hjertet sliter. Jeg sa at jeg skal gå på medisin resten av livet og ikke prøve å "vekke" hypofysen. Jeg begynte i stedet med 700 mcg i uka for jeg mener at jeg må være lav tross ft4 på16,1. (vet at ullevåll har høyere barometer enn aker) kanskje 13-14 på aker da for å si noe. Jeg trives på 18-20(har gjort hvertfall). Men har mye vondt i hue nå så jeg lurer på om dere har vondt i hue når dere er hypo. Hvis ikke så kanskje jeg er hyper da? og at det er farlig å fortsette med 700. Endo sa jeg kunne fortsette med 600... er henvist til kardiolog, men det tar vel tid å få time selvom det er en hastehenvisning. Har ikke hatt vondt i hue før hverken på ft4 10 eller ft4 46...Virker som at når man begynner å leve med sykdommen og akseptere tingenes tilstand så slenger livet noe nytt og vanskelig på deg. Er kjipt å ha vondt i hjertet...kan tenke med at det er anginasmerter uten at jeg har hatt det før..WHY???Legen sier jeg har Graves
Jeg lever ett liv, ikke kjemper en krig
Lignende tråder
-
Har ME, mistenker lavt stoffskifte. Hva tror dere?
Av Cossie77 i forumet Myalgisk encefalopati (ME)Svar: 34Siste melding: 08-10-10, 19:00 -
Ny, med Graves
Av manzana i forumet Graves sykdomSvar: 5Siste melding: 16-05-08, 14:25 -
TSH (Graves)
Av tollo i forumet Graves sykdomSvar: 4Siste melding: 03-10-07, 07:08 -
TSH (Graves)
Av tollo i forumet TSHSvar: 4Siste melding: 03-10-07, 07:08 -
Graves og øyeproblemer
Av darlingmin i forumet Graves sykdomSvar: 2Siste melding: 14-08-05, 23:15

Svar med sitat
Bokmerker