Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Threaded View
-
27-12-09, 15:14 #1
Røyk, menstruasjon og stoffskifte
hei hei . jeg er helt ny her . jeg er ei jente på 21 år har hatt høyt stoffskifte snart i 2 år. men har sikkert hatt det lengre uten å ha visst det. jeg gikk på pranolol og neo - mercazole . startet først på 4 tabelletter om dagen av neo- mercazole, å stoffskifte ble bedre , jeg trappet mer å mer ned å kuttet ut pranolol og skulle ta en halv tabelett neo-mercazole om dagen . det har funket helt fint , helt fram til nå. plutselig kom jeg til spessialisten han sa at verdiene var høye igjen , så nå må jeg gå på 2 tabeletter om dagen . huff. men han sier at høyt stoffskifte kan bli værre hvis man røyker, å det gjør jeg:( . men har dere noen erfaring om røyk å stoffskifte??.
også over til noe annet. jeg har heller ikke hatt menstruasjonen på leeenge , vet ikke om det er pga stoffskiftet , vet dere noe om det ??. jeg vil veldig gjerne bli gravid , lønner det seg for meg da å opere eller ta radioaktiv jod ??. tingen er at hvis dem tabellettene har sluttet å virke så må jeg nok opere eller ta radioaktivt jod.. jeg får lavt soff skifte senere uansett , pga at det er noe som ødelegger skjoldbrukskjertelen sa han.For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.
Lignende tråder
-
Menstruasjon og stoffskifte
Av Ruth i forumet Lavt stoffskifteSvar: 53Siste melding: 13-09-09, 14:28 -
Påvirkes blodprøveresultatene av menstruasjon?
Av Linn i forumet BlodprøverSvar: 1Siste melding: 05-01-07, 22:35 -
tok meg en røyk i igår
Av rikke i forumet Høyt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 28-12-06, 21:11

Svar med sitat
Bokmerker