Det er jo en kamp det derre Siven.
Den har vart i mange år, men om legen din hadde undersøkt hva de mest kompetente fagmiljøer i Norge nylig har uttalt kunne legen tillatt seg å vurdere prøvene dine anderledes.
Aker kom i høst ut med anbefalinger som langt på vei støtter oss, men det må dessverre tillegges - særlig hvis vi hadde brukt Levaxin.
I Norge er ikke behandling med Tyroider med i fagmiljøenes behandlingsmodeller.
Jeg håper jo de snart tar til vettet og innser at man ikke kan overse så mange mennesker som favoriserer bruken av dette.
Vi gjør det sannelig ikke uten grunn !

Mine råd er ikke verd noe mot en leges - likevel vil jeg jo, basert på min egen erfaring, råde deg til å følge din indre følelse om hva som er bra for deg.
Det er denne følelse som er facitsvaret på hva legen skal komme frem til ved å tolke blodprøver av deg.
Hvis ikke disse to samsvarer, er det en av dem som tar feil.........

Jeg mener også at man har god nytte av å gå med litt for høy dose etter å ha hatt for lav i så mange år. Jeg tror vår egen følelse driver oss dit hvis vi fikk velge dose selv. Og jeg mener at vi skal det, under forutsettning at vi vet mye om hvordan dette fungerer og virker.

Så var min lege også imot at jeg skulle forsøke Tyroid istedenfor. Det er han ikke lenger.......
Jeg tror neppe han anbefaler det til andre pasienter, men jeg vet jo ikke.
Gammel dame er vond å benne.